K cudzincovi sa na pumpe správali neúctivo, na zážitok s diaľničnou známkou asi nezabudne

Slovnaft fb.jpg

V sobotu napísal nespokojný zákazník Matúš čerpacej stanice Slovnaft sťažnosť na sociálnu sieť. Nepáčil sa mu prístup zamestnanca k zahraničnému zákazníkovi. Jeho správanie bolo drzé a nevhodné.

Pohoršený Matúš napísal sťažnosť už pár minút po nepríjemnom zážitku: „Pri pokladni pre nami stál pán hovoriaci po anglicky, ktorý si pýtal diaľničnú známku, Zamestnanec za pokladňou arogantne odpovedal ‚Nerozumiem a ani nechcem rozumieť‘.“

Prítomní zákazníci zasiahli a zamestnancovi preložili, čo muž požaduje. Zamestnanec však bol naďalej neochotný: „Ja veľmi dobre viem, čo chce, ale nebudem takýmto ľuďom nič predávať.“
Podľa Matúša nebol problém v jazyku, ale v tom, že o zákazníka s tmavšou pleťou.

Staznost slovnaft fb.jpg
https://www.facebook.com/MySlovnaft/posts/10155403901556955

Spoločnosť Slovnaft reagovala najprv v komentároch k Matúšovmu príspevku, neskôr vydala oficiálne stanovisko:

Slovnaft reakcia fb.jpg
https://www.facebook.com/MySlovnaft/posts/10155407129626955

Sledujte novinky z Bratislavy na Facebooku, Instagrame alebo ich odoberajte cez e-mail.

Zdieľať Zdieľať na Facebooku Odoslať na WhatsApp Odoslať článok emailom
Sledujte nás na
Google News Bratislavaden.sk