Dopravný podnik Bratislava opäť otvoril oddelenie tarifných služieb

Dopravny podnik bratislava oddelenie tarifnych sluzieb na olejkarskej 1.jpg
Foto: ilustračné, Google maps

Oddelenie tarifných služieb DPB bolo z technických príčin zatvorené od 26. januára.

Dopravný podnik Bratislava (DPB) opäť otvoril oddelenie tarifných služieb. „Prípadné reklamácie na automat, multifunkčný predajný automat, reklamáciu na SMS lístok, reklamáciu na iPCL a vrátenie alikvotnej čiastky už môžete vyriešiť aj osobne,“ uviedol DPB na sociálnej sieti.

Okrem vrátenia alikvotnej čiastky, pri ktorej je potrebné zakúpený predplatný cestovný lístok stornovať z čipu bezkontaktnej čipovej karty (BČK), odporúča aj naďalej využívať elektronickú reklamáciu na adrese: ots@dpb.sk.

Osobne vieme pomôcť aj pri riešení nefunkčnosti BČK a dopravnej funkcionality na Bratislavskej mestskej karte. Opätovne sme spustili aj možnosť predaja BČK prostredníctvom internetu,“ doplnil dopravný podnik. Oddelenie tarifných služieb DPB bolo z technických príčin zatvorené od 26. januára.

Sledujte novinky z Bratislavy na Facebooku, Instagrame alebo ich odoberajte cez e-mail.

Zdieľať Zdieľať na Facebooku Odoslať na WhatsApp Odoslať článok emailom
Sledujte nás na
Google News Bratislavaden.sk