Aby billboard ako reklamná stavba dostal od príslušného stavebného úradu stavebné povolenie, a teda aby ho mohli osadiť, musí podľa neho spĺňať technické požiadavky.
Podľa hovorkyne mestskej časti Staré Mesto Nory Gubkovej v prípade, že billboard je reklamnou stavbou, súčasťou žiadosti o stavebné povolenie je aj projektová dokumentácia, vypracovaná oprávneným projektantom. “Projektová dokumentácia musí byť vypracovaná v súlade s technickými požiadavkami na stavby, za čo je zodpovedný projektant stavby, a jej súčasťou je aj statický posudok, vypracovaný oprávneným statikom,“ uviedla ďalej pre BratislavaDeň.sk Gubková.

Bratislava má vyše tisíc nelegálnych billboardov, do konca roka chce mesto odstrániť 50
Tieto povinnosti sa ale týkajú legálne umiestnenej reklamy, čo však s tou nelegálnou, s ktorou hlavné mesto stále bojuje. Tej je v Bratislave viac než dosť, podľa passportu reklamných zariadení má mesto vyše tisíc nelegálnych billboardov.