Bratislava sa pripravuje na nápor turistov aj informačnými bodmi, ale aj propagačnými projektami

Szlh nepelu stadion bratislava info hokej.jpg

Majstrovstvá sveta v ľadovom hokeji sa blížia a Bratislava očakáva o desiatky tisíc návštevníkov viac ako zvyčajne.

Bratislava Tourist Board (BTB) pripravilo pre Bratislavčanov a návštevníkov nové hokejové mapy mesta či špeciálne fotopointy. V meste sa tiež navyšujú informačné body a objavil sa aj interaktívny stánok vo fanzóne pri Istropolise. Cieľom mesta je využiť pozitívne vnímanie Majstrovstiev sveta v ľadovom hokeji a propagovať tak aj Bratislavu ako turistickú destináciu atraktívnu na víkendové pobyty a zároveň podporiť povedomie o meste vo svete.

BTB sa rozhodlo využiť situáciu a od februára spustilo kampaň v spolupráci s Organizačným výborom MS v ľadovom hokeji. „V krátkych video-pozvánkach rodáci z krajín zúčastňujúcich sa šampionátu pozývajú v ich rodnom jazyku nielen na hokej, ale aj na návštevu Bratislavy. Sprievodcu im pri tom robí moderátor Sajfa so zaujímavými informáciami o turisticky atraktívnych lokalitách,“ informoval o kampani hovorca Bratislavy Peter Bubla.

Pre turistov sú pripravené mapy, informačné body i propagačné videá

Pre zahraničných návštevníkov pripravilo BTB aj špeciálne anglicko-nemecké mapy s vyznačením fanzóny a štadiónu, liniek MHD, záchytných parkovísk, atraktivít a iných dôležitých informácií, ako i bedeker pre zástupcov oficiálnych delegácií a akreditovaných novinárov. Informačné body budú pripravené pre turistov na hlavnej železničnej a autobusovej stanici, na železničnej stanici v Petržalke, na letisku, v osobnom lodnom prístave, v pontónovom prístave Huma 6, ale i v centre mesta na Klobučníckej ulici a na Hviezdoslavovom námestí.

Špeciálnym infopointom bude interaktívny stánok vo fanzóne, ktorý okrem informácii o meste bude poskytovať zaujímavý priestor pre trávenie času, zábavnú súťaž s hokejovým merkantilom prepojenú na sociálne siete s hashtagmi #hockeycity a #visitbratislava a predaj turistickej karty Bratislava Card,“ dopĺňa informácie hovorca.

Na propagáciu mesta využilo BTB aj kreatívne a inovatívne spôsoby, napríklad prezentačné videá na štadiónoch. Pre zahraničných novinárov je pripravená zábavná forma propagácie Bratislavy, ktorá je založená na hre „fun facts“ o Bratislave v ich rodnom jazyku.

Ďalšie k téme

    Sledujte novinky z Bratislavy na Facebooku, Instagrame alebo ich odoberajte cez e-mail.

    Zdieľať Zdieľať na Facebooku Odoslať na WhatsApp Odoslať článok emailom