Bratislava Tourist Board propaguje Bratislavu pomocou novej kampane

maximilianova-fontana-hlavne-namestie-rekonstrukcia-sita-1.jpg
Foto: archívne, SITA/Branislav Bibel

Články, vlogy a fotografie zachytávajú najzaujímavejšie miesta v Bratislave.

Bratislava Tourist Board (BTB) propaguje Bratislavu novou kampaňou prostredníctvom článkov, vlogov a fotografií. Ústrednou postavou novej kampane je mladá Bratislavčanka Barbora, prezentujúca zážitky a atrakcie, ktoré Bratislavčania aj návštevníci mesta môžu zažiť. Počas kampane stúpol záujem o Bratislavu z cieľových trhov na webe visitbratislava.com o 170 percent. Informoval o tom hovorca BTB Maroš Plitko.

Témy, ktoré zachytáva blog sú výberom z toho najlepšieho, čo v Bratislave a okolitom regióne môže návštevník nájsť. Okrem centra mesta sa zameriavajú aj na okrajové časti mesta, a snažia sa rovnomerne nasmerovať aj na atraktivity mestských častí. Spomenutá je gastronómia, korunovačná história, kultúra, „zelená“ Bratislava, nočný život, Bratislava CARD a mnoho ďalších tém.

Obchody aj dopravcovia

Kampaň sme spustili online na sociálnych sieťach Facebook, YouTube a Instagram, nechýba ani reklama vo vyhľadávači Google, dopĺňajú ju vonkajšie reklamy, hlavne v dopravných prostriedkoch, na staniciach verejnej dopravy a na citylightoch v obchodných centrách. Reklamu sme spustili v spolupráci s dopravcami, ktorí ponúkajú priame spojenia do Bratislavy z kľúčových destinácií, poukazujúc na jednoduchú dostupnosť Bratislavy. Spolu ide o 21 videí, ktoré postupne zverejňujeme,“ uviedla predsedníčka predstavenstva BTB Alžbeta Melicharová.

Turistickej karte Bratislava CARD city & region venovali jedno celé video. „Ide o podporu nosného projektu BTB, ktorým nielen propaguje destináciu, zároveň ňou motivuje predlžovať dĺžku pobytu návštevníkov,“ informovali BTB.

Kúpou 24, 48 alebo 72 hodinovej karty získa držiteľ bezplatnú verejnú dopravu vo všetkých zónach IDS BK, prehliadku mesta, vstup do korunovačného foto-video pointu, vstupy do mestských galérii a múzeí alebo vstup na hrad Červený kameň a ďalších 100 zliav do výšky 50 percent. Predaj karty medziročne stúpol o 20 percent. V roku 2019 je najväčším hitom návštevníkov Bratislavský hrad, Hrad Devín, Múzeum Stará radnica a vyhliadka UFO.

BTB si uvedomuje dôležitosť domácich návštevníkov, preto už od minulého roka robíme kampane nielen na našich cieľových zahraničných trhoch, teda v Česku, Rakúsku, Nemecku, a Anglicku, ale aj na Slovensku. Kým počet zahraničných návštevníkov za prvý polrok 2019 stúpol o vyše 6 percent, domáci návštevníci stúpli len o necelé 1 percento. Aj to je dôvod motivovať Slovákov, aby navštívili svoje hlavné mesto i jeho región, ktoré ponúka okrem kultúry, nákupov a možnosti zábavy, aj aktivity spojené s rekreáciou, rodinou či športom,“ dodala Melicharová.

Ďalšie k téme

    Sledujte novinky z Bratislavy na Facebooku, Instagrame alebo ich odoberajte cez e-mail.

    Zdieľať Zdieľať na Facebooku Odoslať na WhatsApp Odoslať článok emailom