Bratislavská vodárenská spoločnosť otvára svoje kontaktné centrá

Bratislavska vodarenska spolocnost.jpg
Foto: Bratislavská vodárenská spoločnosť - www.facebook.com

Od pondelka spoločnosť opätovne obnoví všetky svoje činnosti v plnom rozsahu.

Bratislavská vodárenská spoločnosť (BVS) od pondelka 3. mája otvára svoje kontaktné centrá. V tlačovej správe o tom informoval hovorca spoločnosti Peter Podstupka.

Od pondelka BVS obnoví všetky svoje činnosti v plnom rozsahu. Zároveň sa opäť otvoria aj všetky kontaktné centrá, kde môžu zákazníci BVS osobne riešiť agendu spojenú s dodávkou vody alebo odkanalizovaním územia,“ uviedol hovorca.

Zvýšená bezpečnosť

Vo všetkých kontaktných centrách BVS budú platiť zvýšené bezpečnostné opatrenia. „Zákazníci musia mať prekryté ústa aj nos respirátorom FFP2 a vedieť sa preukázať negatívnym testom alebo dokladom o očkovaní podľa okresu a platného COVID automatu,“ doplnil.

Od pondelka budú otvorené všetky kontaktné centrá v plnom rozsahu vrátane oddelenia vyjadrovacích činností, ktoré zákazníci BVS využívajú na zákresy a technické konzultácie k pripojeniu na siete.

Prísne preventívne opatrenia

Výnimku budú tvoriť iba vyjadrovacie činnosti na kontaktných centrách v Malackách a Lamači, ktoré túto službu nebudú z technických príčin poskytovať až do odvolania,“ podotkol hovorca.

Klienti z tohto regiónu môžu využiť niektoré z ďalších kontaktných centier BVS, zákaznícky portál alebo e-mailovú komunikáciu.

BVS prijala veľmi prísne preventívne opatrenia, aby sme v maximálnej možnej miere ochránili našich zamestnancov a aby sa ľudia v našom regióne aj počas pandémie mohli na 100 percent spoľahnúť na dodávku vody aj prevádzku kanalizačnej sústavy,“ uzavrel generálny riaditeľ BVS Peter Olajoš.

Sledujte novinky z Bratislavy na Facebooku, Instagrame alebo ich odoberajte cez e-mail.

Zdieľať Zdieľať na Facebooku Odoslať na WhatsApp Odoslať článok emailom
Sledujte nás na
Google News Bratislavaden.sk