Od pondelka spoločnosť opätovne obnoví všetky svoje činnosti v plnom rozsahu.
Bratislavská vodárenská spoločnosť (BVS) od pondelka 3. mája otvára svoje kontaktné centrá. V tlačovej správe o tom informoval hovorca spoločnosti Peter Podstupka.
„Od pondelka BVS obnoví všetky svoje činnosti v plnom rozsahu. Zároveň sa opäť otvoria aj všetky kontaktné centrá, kde môžu zákazníci BVS osobne riešiť agendu spojenú s dodávkou vody alebo odkanalizovaním územia,“ uviedol hovorca.
Zvýšená bezpečnosť
Vo všetkých kontaktných centrách BVS budú platiť zvýšené bezpečnostné opatrenia. „Zákazníci musia mať prekryté ústa aj nos respirátorom FFP2 a vedieť sa preukázať negatívnym testom alebo dokladom o očkovaní podľa okresu a platného COVID automatu,“ doplnil.
Od pondelka budú otvorené všetky kontaktné centrá v plnom rozsahu vrátane oddelenia vyjadrovacích činností, ktoré zákazníci BVS využívajú na zákresy a technické konzultácie k pripojeniu na siete.
Prísne preventívne opatrenia
„Výnimku budú tvoriť iba vyjadrovacie činnosti na kontaktných centrách v Malackách a Lamači, ktoré túto službu nebudú z technických príčin poskytovať až do odvolania,“ podotkol hovorca.
Klienti z tohto regiónu môžu využiť niektoré z ďalších kontaktných centier BVS, zákaznícky portál alebo e-mailovú komunikáciu.
„BVS prijala veľmi prísne preventívne opatrenia, aby sme v maximálnej možnej miere ochránili našich zamestnancov a aby sa ľudia v našom regióne aj počas pandémie mohli na 100 percent spoľahnúť na dodávku vody aj prevádzku kanalizačnej sústavy,“ uzavrel generálny riaditeľ BVS Peter Olajoš.