Zmena nastáva od pondelka 24. mája.
Bratislavská vodárenská spoločnosť (BVS) zatvára väčšinu svojich kontaktných centier. Zákazníci, ktorí nemajú blízko domu kontaktné centrum, môžu záležitosti riešiť online.
Dôvodom je nezhoda medzi majiteľom kontaktným centier a BVS – nepodarilo sa im dohodnúť na prijateľných podmienkach a preto bolo potrebné vypovedať zmluvy. Spoločnosť hľadá nové priestory pre kontaktné centrá.
Otvorené budú kontaktné centrá na Prešovskej ulici v Bratislave a na Holubyho ulici v Pezinku. Až do odvolania nebudú funkčné centrá v Lamači, Malackách, Senici, Skalici a Senci.
„Našim zákazníkom z tohto regiónu odporúčame, aby využívali Zákaznícky portál BVS alebo telefonickú linku call-centra a v prípade potreby technických konzultácií a zákresov zasielali svoje požiadavky e-mailom na ovc@bvsas.sk,“ uviedol hovorca BVS.