Bratislavské videá zabodovali v zahraničí, v prestížnej lotyšskej súťaži vyhrali druhé miesto

Videa_o_bratislave_youtube.com_.jpg

Séria komerčných spotov Like a King and Queen uspela na medzinárodnom filmovom festivale Tourfilm Riga. Propagačné videá, ktoré v minulom roku vytvorila organizácia Bratislava Tourist Board (BTB), vyhrali v prestížnej lotyšskej súťaži 2. miesto.

Do súťaže bolo prihlásených dokopy 365 snímok. Bratislavský spot upútal medzinárodnú porotu svojou nápaditosťou a originálnym spracovaním, čím získal v kategórii krátkych komerčných videí striebornú priečku. Hlavnú líniu ocenenej komunikačnej kampane tvorí séria krátkych spotov, ukazujúca príbeh barokových postáv, ktoré ponúkajú možnosti trávenia času počas leta aj zimy, zároveň prezentujú lokálnu gastronómiu, umenie a historické pamiatky či rôzne športové aktivity.

V úspešnej tematickej komunikačnej kampani Like a King and Queen prezentujúcu Bratislavu ako korunovačné mesto pokračuje BTB aj v roku 2016 a to v nemecky hovoriacich krajinách: Nemecku, Rakúsku a Belgicku. Úlohou prezentácie Bratislavy je hlavne zlepšenie povedomia o meste a predĺženie pobytu turistov. Aktuálne štatistiky ukazujú, že návštevnosť mesta aj počet prenocovaní bola za rok 2015 historicky najlepšia, čo predstavuje viac ako 1 milión návštevníkov.

Letná časť:

Zimná časť:

Sledujte novinky z Bratislavy na Facebooku, Instagrame alebo ich odoberajte cez e-mail.

Zdieľať Zdieľať na Facebooku Odoslať na WhatsApp Odoslať článok emailom
Sledujte nás na
Google News Bratislavaden.sk