Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
WiFi
1
Otvoriť Foto TU
Otvoriť galériu
WiFi www.gettyimages.com
12. novembra 2020 Rady a tipy od Diskusia()
reklama:
reklama:

Ako sa chrániť pred škodlivosťou elektromagnetických vĺn Wi-Fi

Dnešný svet si nedokážeme predstaviť bez internetu a bezdrôtového pripojenia s pomocou Wi-Fi. Ako ale tieto vlny prúdiace vzduchom ovplyvňujú naše telo? Vzhľadom na pomerne krátkej histórii masívneho používanie Wi-Fi technológie, stále nie je dostatok výskumov, ktoré by mohli ponúknuť uspokojivé výsledky. Zostáva otázkou, ako tieto vlny dlhodobo pôsobia na ľudské telo a či nemôžu vyvolávať niektoré choroby. Prečítajte si, čo zatiaľ o Wi-Fi vieme a ako sa chrániť pred škodlivosťou vĺn.

Bezdrôtový internet v každej domácnosti

Je zrejmé, že v dnešnej dobe snáď už nemôžeme existovať bez internetu vo forme bezdrôtového Wi-Fi pripojenia. Z toho dôvodu dnes v každej domácnosti nájdeme router, ktorý tento signál vysiela. Zaujímavý a zároveň možno trochu znepokojujúci je však fakt, že okrem našich chytrých zariadení, prijíma tento signál v určitej podobe aj naše telo. To môže mať celý rad vplyvov na zdravie fyzické, ale aj psychické.

Aké sú zdravotné riziká Wi-Fi?

  • Zhoršenie koncentrácie
  • Chronická únava
  • Prispieva k nespavosti
  • Bolesti hlavy alebo migrény

Ako znížiť dopady Wi-Fi na zdravie

Medzi jednoduché spôsoby, ako obmedziť dlhodobý vplyv Wi-Fi na celú rodinu spočíva v zavedení niekoľkých opatrení a zdravých návykov. V prvom rade umiestnite router do rohu miestnosti v dostatočnej vzdialenosti od postele. Zariadenie vypínajte na noc napríklad s pomocou časovača. . Ďalším nevhodným miestom pre Wi-Fi router je detská izba, kde môže byť citlivý detský organizmus zbytočne zaťažovaný.

Nebuďte v príliš tesnom kontakte s chytrými zariadeniami

V rámci každodenného života sa tiež snažte vyvarovať príliš blízkeho kontaktu so zariadeniami, ktoré Wi-Fi signál prijímajú. To v praxi znamená mať notebook umiestnený riadne na stole, alebo vypínať prijatie tohto signálu mobilným telefónom. Oplatí sa priamo obmedziť príjem signálu len na jedno zariadenie, čím zmenšíte množstvo tokových vĺn, ktoré prúdia vo Vašom domove.

Extrémnejším spôsobom, ako viac chrániť zdravie svojej rodiny, je používanie výhradne káblového pripojenia k internetu. To si však v rámci dnešnej pohodlnosti už takmer nedokážeme predstaviť. Pre ochranu zdravia nemusíte nutne podnikať všetky kroky, ale je dobré tráviť veľkú časť dňa mimo vplyvu tohto signálu a vypraviť sa na pokojnú prechádzku do prírody. Uvidíte, že sa po tom budete cítiť oveľa lepšie.

reklama:

K téme

Najčítanejšie za týždeň

Bezplatné novinky z Bratislavy raz týždenne:
podmienkami používania a potvrdzujem, že som sa oboznámil s ochranou osobných údajov

Diskusia

Odporúčame

Copyright © BratislavaDen.sk Všetky práva vyhradené. BratislavaDen.sk si vyhradzuje právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos tohto článku, jeho častí a zverejnených fotografií.