Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
01 1.png
5
Otvoriť Foto TU
Otvoriť galériu
29. augusta 2018 Rady a tipy od Diskusia()
reklama:
reklama:

Bulharský odborník na výživu varuje: „Vek nie je prirodzený proces, ale dôsledok našej stravy!“

Profesor Hristo Mermerski je bulharský odborník na výživu a autor desiatok kníh o zdravej výžive. Verí, že starnutie nie je prirodzený proces, ale choroba! My samy privádzame naše telo do žalostného stavu a poskytujeme mu rôzne choroby.

Profesor naliehavo vyzýva na dôkladné sledovanie stravy: „Jedzte správne, užite si každú chvíľu života – a budete zdravý!“

Hristo Mermerski identifikoval niekoľko hlavných produktových skupín, ktoré by mali byť v dennom menu každej osoby: zelenina, ovocie, jogurt a víno. Áno, áno, je to alkoholický nápoj, ale nemal by sa zneužívať. Profesor je presvedčený, že ak sú tieto potraviny zahrnuté do stravy, urýchli sa metabolizmus, a v dôsledku toho sa podporí pozvoľný úbytok hmotnosti.

Zdravá výživa pre chudnutie

Jogurt

Budete prekvapení, keď zistíte, že mnoho ľudí v Japonsku, Číne a Kórei začína svoj deň s týmto produktom už niekoľko storočí.

Tu je recept na raňajky. Do jogurtu si pridajte 1 lyžicu jablčného pektínu, rovnaké množstvo medu, 1 čajovú lyžičku škorice a 40 kvapiek propolisové tinktúry. Ak máte veľký hlad, môžete pridať 1 banán.

02.png

Zelenina

Pripravte si pravidelne šalát z mrkvy, cesnaku a prírodné kyslej smotany. Toto jedlo bude najlepšie náhradou za drahé lekárnickej vitamíny. Ak chcete urobiť šalát, nastrúhajte si jednu veľkú mrkvu a k tomu 2-3 strúčiky cesnaku. Skombinujte všetky prísady a na záver pridajte kyslú smotanu.

03.png

Víno

Látky obsiahnuté v červenom víne môžu spomaliť proces starnutia nielen kože, ale celého organizmu. Každý deň by ste mali vypiť viac ako 50 g suchého červeného vína. Tento nápoj môžete tiež použiť ako doplnok k mäsovým pokrmom.

04.png

Cukry

Na začiatku minulého storočia ľudia jedli päťkrát menej cukru ako teraz. Stali sme sa rukojemníkmi stráviteľných sacharidov. Cukor je všade: v sýtených nápojoch, džúsoch, sladkostiach i pečive. Profesor vyzýva, aby ste odmietali nadmernú spotrebu škodlivých sacharidov.

05.png

Zdieľajte s priateľmi tieto užitočné rady profesora Mermerskiho, uistite sa, že je inšpirujete k zmene!

reklama:

Odporúčané články

Najčítanejšie za týždeň

Bezplatné novinky z Bratislavy raz týždenne:
podmienkami používania a potvrdzujem, že som sa oboznámil s ochranou osobných údajov

Diskusia

Odporúčame

Copyright © BratislavaDen.sk Všetky práva vyhradené. BratislavaDen.sk si vyhradzuje právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos tohto článku, jeho častí a zverejnených fotografií.

Rozumiem

Web obsahuje cookies. Prevádzkovateľ webu nezbiera žiadne osobné údaje, ak nie ste registrovaný. Web obsahuje prvky tretích strán. Viac k: Ochrana osobných údajov a cookies