Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
Fb.jpg
1
Otvoriť Foto TU
Otvoriť galériu
10. júla 2018 Rady a tipy od Diskusia()
reklama:
reklama:

Jedno avokádo denne áno, dve už nie, prečo? Prečítajte si!

Avokádo je zdravé ovocie, ale nemôžete ho konzumovať neobmedzené množstvo, pretože je veľmi mastné.

Na to je potrebné brať ohľad, keď sa chystáte toto exotické ovocie zaradiť do svojho pravidelného jedálnička. Viete napríklad, že je tvorené tukom skoro z jednej polovice?

Niečo o avokáde

Avokádo je veľmi zdravé, obsahuje vitamín C (spolu s čerstvou citrónovou šťavou pokrýva našu dennú potrebu), kyselinu listovú, draslík, horčík, železo, meď a veľa vlákniny, ktorá je pre naše telo nesmierne dôležitá. Všetko nasvedčuje tomu, že avokádo nám nemôže ublížiť, nemusíme po jeho konzumácii zvažovať, ako po čerešniach, či sa napiť vody, alebo radšej nie.

Img nutrition banner.jpg

No na toto si dajte pozor!

Nebezpečné to začne byť, ak to s ním preženieme. Dôvodom je, že avokádo obsahuje veľmi veľa nenasýtených mastných kyselín. Jedná sa síce o „dobré“ tuky, ktoré pomôžu pri srdcových ochoreniach a spaľovaní.

Jedno avokádo obsahuje

Asi 440 kalórií, z toho 47 percent tvoria tuk. Prepočítané na gramy, avokádo má 40 gramov tuku. Rakúska spoločnosť pre výživu odporúča, aké množstvo tuku môžeme zjesť – jedná sa o 60 až 80 gramov denne.

reklama:

Odporúčané články

Najčítanejšie za týždeň

Bezplatné novinky z Bratislavy raz týždenne:
podmienkami používania a potvrdzujem, že som sa oboznámil s ochranou osobných údajov

Diskusia

Odporúčame

Copyright © BratislavaDen.sk Všetky práva vyhradené. BratislavaDen.sk si vyhradzuje právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos tohto článku, jeho častí a zverejnených fotografií.

Rozumiem

Web obsahuje cookies. Prevádzkovateľ webu nezbiera žiadne osobné údaje, ak nie ste registrovaný. Web obsahuje prvky tretích strán. Viac k: Ochrana osobných údajov a cookies