Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
Radi píšete a fotíte, zaujímate sa o dianie okolo seba?
Privyrobte si písaním článkov na blog. Info: [email protected]
Slovnaft fb.jpg
3
Otvoriť Foto TU
Otvoriť galériu
Foto: www.facebook.com
7. augusta 2017 NovinkyIné od BratislavaDen.sk© BratislavaDen.sk

K cudzincovi sa na pumpe správali neúctivo, na zážitok s diaľničnou známkou asi nezabudne

V sobotu napísal nespokojný zákazník Matúš čerpacej stanice Slovnaft sťažnosť na sociálnu sieť. Nepáčil sa mu prístup zamestnanca k zahraničnému zákazníkovi. Jeho správanie bolo drzé a nevhodné.

Pohoršený Matúš napísal sťažnosť už pár minút po nepríjemnom zážitku: „Pri pokladni pre nami stál pán hovoriaci po anglicky, ktorý si pýtal diaľničnú známku, Zamestnanec za pokladňou arogantne odpovedal ‚Nerozumiem a ani nechcem rozumieť‘.“

Prítomní zákazníci zasiahli a zamestnancovi preložili, čo muž požaduje. Zamestnanec však bol naďalej neochotný: „Ja veľmi dobre viem, čo chce, ale nebudem takýmto ľuďom nič predávať.“
Podľa Matúša nebol problém v jazyku, ale v tom, že o zákazníka s tmavšou pleťou.

Staznost slovnaft fb.jpg
www.facebook.com

Spoločnosť Slovnaft reagovala najprv v komentároch k Matúšovmu príspevku, neskôr vydala oficiálne stanovisko:

Slovnaft reakcia fb.jpg
www.facebook.com

Odporúčané články

Témy

Najčítanejšie za týždeň

Bezplatné novinky z Bratislavy raz týždenne:

Odporúčame

Copyright © BratislavaDen.sk Všetky práva vyhradené. BratislavaDen.sk si vyhradzuje právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos tohto článku, jeho častí a zverejnených fotografií.

Zavrieť

Používaním tejto stránky súhlasíte s ukladaním cookies. Viac info tu...

X