Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
Tipy na články: [email protected]
Slovnaft fb.jpg
3
Otvoriť Foto TU
Otvoriť galériu
Foto: www.facebook.com
7. augusta 2017 Správy BratislavaIné správy z Bratislavy od BratislavaDen.sk© BratislavaDen.sk

K cudzincovi sa na pumpe správali neúctivo, na zážitok s diaľničnou známkou asi nezabudne

V sobotu napísal nespokojný zákazník Matúš čerpacej stanice Slovnaft sťažnosť na sociálnu sieť. Nepáčil sa mu prístup zamestnanca k zahraničnému zákazníkovi. Jeho správanie bolo drzé a nevhodné.

Pohoršený Matúš napísal sťažnosť už pár minút po nepríjemnom zážitku: „Pri pokladni pre nami stál pán hovoriaci po anglicky, ktorý si pýtal diaľničnú známku, Zamestnanec za pokladňou arogantne odpovedal ‚Nerozumiem a ani nechcem rozumieť‘.“

Prítomní zákazníci zasiahli a zamestnancovi preložili, čo muž požaduje. Zamestnanec však bol naďalej neochotný: „Ja veľmi dobre viem, čo chce, ale nebudem takýmto ľuďom nič predávať.“
Podľa Matúša nebol problém v jazyku, ale v tom, že o zákazníka s tmavšou pleťou.

Staznost slovnaft fb.jpg
www.facebook.com

Spoločnosť Slovnaft reagovala najprv v komentároch k Matúšovmu príspevku, neskôr vydala oficiálne stanovisko:

Slovnaft reakcia fb.jpg
www.facebook.com

Odporúčané články

Témy

Najčítanejšie za týždeň

Bezplatné novinky z Bratislavy raz týždenne:
podmienkami používania a potvrdzujem, že som sa oboznámil s ochranou osobných údajov

Odporúčame

Copyright © BratislavaDen.sk Všetky práva vyhradené. BratislavaDen.sk si vyhradzuje právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos tohto článku, jeho častí a zverejnených fotografií.

Zavrieť

Web obsahuje cookies. Prevádzkovateľ webu nezbiera žiadne osobné údaje, ak nie ste registrovaný. Web obsahuje prvky tretích strán. Viac k: Ochrana osobných údajov a cookies

X