Bratislavaden.sk
Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
Jóga, cvičiť, more, žena,
1
Otvoriť Foto TU
Otvoriť galériu
Thinkstock
24. mája 2020 LifestyleSex a vzťahy od Milota MezeiováSITA Diskusia()

3 polohy jógy pre úchvatný sex

Viete o tom, že tento prastarý spôsob cvičenia dokáže vo vašej posteli urobiť zázraky?

Ak cítite, že váš intímny život s partnerom už dlhší čas viazne, vyskúšajte spolu cvičiť jógu. Zdá sa vám to neuveriteľné, ale je to tak. Práve jóga môže mať pozitívny vplyv na váš sex, a to hneď z niekoľkých dôvodov. Toto starodávne cvičenie nás učí dýchať a koncentrovať sa na činnosť, ktorú práve vykonávame. A to predstavuje v dnešnom rýchlom svete často problém. Počas milovania myslíme na tisíce vecí, ktoré nás ešte v ten deň čakajú alebo trápia a máme problém sústrediť sa na prežitie pôžitku z milovania.

Jóga tiež zlepšuje pružnosť a ohybnosť tela. Navyše pomáha pri bolestiach chrbta, ktoré nám môžu brániť vychutnať si naplno milovanie. Zlepšuje svalové napätie a posilňuje svaly panvového dna. Ktoré pozície sú teda najvhodnejšie, ak chcete opäť dodať iskru vášmu sexu?

Pozícia orla

Toto je vynikajúci spôsob, ako posilniť vnútornú stranu stehien a svaly panvového dna. Ako na to? Postavte sa rovno a chodidlá majte pri sebe. Pokrčte kolená a ľavú nohu obtočte okolo pravej tak, aby ste ju zachytili za lýtko pravej nohy. Ak tak ďaleko nedosiahnete, nechajte nohu visieť pozdĺž lýtka. V ďalšom kroku omotajte zospodu pravú ruku okolo ľavej a spojte dlane. Stiahnite brušné svaly a trup trochu predkloňte. Potom stlačte k sebe vnútorné strany stehien. Takto vydržte 5 až 8 nádychov a výdychov. Nakoniec opakujte na opačnú stranu.

Pozícia ťavy

Ďalšie cvičenie, ktoré prospeje vášmu sexu. Naučí vás otvorene dýchať a pomôže pri bolestiach chrbta. Ako na to? Kľaknite si na kolená a zakloňte dozadu hlavu a hrudník tak, aby ste sa dotkli päty na oboch nohách. Vydržte 5 nádychov a výdychov. Vnímajte, ako sa vzduch pri nádychu dostáva do vášho tela a ako v ňom prúdi krv. Povoľte a zopakujte ešte raz.

Pozícia holubice

Cvik, ktorý uvoľňuje a zlepšuje prekrvenie panvy. Ako na to? Sadnite si na podložku. Pravú nohu pokrčte pred sebou a ľavú natiahnite za seba. Zdvihnite hrudník a čo najviac sa narovnajte. Pozor, nesmie vás nič bolieť. Takto vydržte niekoľko nádychov. Potom skloňte hornú polovicu tela. Vydržte ďalších 5 nádychov a výdychov. Nakoniec zopakujte na druhú stranu.

K téme

V akom veku si sex vychutnáte najlepšie? Toto vás prekvapí! 8 vecí, ktoré vám jedlo prezradí o partnerovi

Témy

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Bezplatný email raz týždenne s novinkami z DamskaJazda.sk:
podmienkami používania a potvrdzujem, že som sa oboznámil s ochranou osobných údajov

K téme

Copyright © SITA Slovenská tlačová agentúra a.s. Všetky práva vyhradené. Vyhradzujeme si právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos obsahu.