Bratislavaden.sk
Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
chudnutie
Thinkstock
reklama:
reklama:
reklama:
16. mája 2018 ZdravieDiéty od DamskaJazda.skwww.fithacker.ru

Ako schudnúť vďaka jablku? Máme pre vás jedálniček na 5 dní!

Mnohí z nás poznajú staré známe, že ak si dajú jedno jablko denne, nepotrebujú doktora. No vedeli ste, že nám toto ovocie môže pomôcť schudnúť? A nielen to. Vďaka tejto 5-dňovej jablkovej diéte sa zbavíte prebytočných kíl , vyčistíte telo a zvýšite váš metabolizmus. Tento nízkokalorický výživový program je navyše jednoduchý, vyvážený a ľahko použiteľný.

5-dňová jablková diéta je vyvážený program na zníženie hmotnosti. Každý deň skonzumujete približne 1000 a 2000 kalórií. Prvý deň vašim jedlom budú iba jablká. Počas nasledujúcich štyroch dní sa pridá viac potravín vrátane zeleniny a celozrnného chleba.

Prvé dva dni môžu byť ťažké. Potrebujete piť dostatok vody, najmenej 2 litre denne.

Deň 1: raňajky, obed a večera – jablká (až 7).

reklama:

Deň 2: Raňajky: jablká. Obed: jablko, zelený šalát ochutený citrónom a dvoma plátkami tvrdého syra. Večera: jablká.

Deň 3: Raňajky: jablko, jeden kus celozrnného chleba a plátok slaniny. Obed: jablko, zelený šalát, dve mrkvy a štvrtina cibule. Večera: jablká.

Deň 4: Raňajky: jablko, jeden kus celozrnného chleba a plátok beztukovej slaniny. Obed: jablko; šalát z varenej zeleniny (bez zemiakov) a 200 g tuniaka s citrónom. Večera: jablko a miska ovsených vločiek a nízkotučné mlieko.

reklama:

Deň 5: Raňajky: jablko, varené vajíčko a plátok celého chleba. Obed: jablko, surový zeleninový šalát a 200 g vareného hovädzieho mäsa. Večera: jablká.

Klady a zápory 5-dňovej jablkovej diéty

V každej diéte sú klady a zápory. V tomto prípade vám môže 5-dňová jablková diéta pomôcť rýchlo schudnúť, ale môže mať aj vedľajšie účinky. Dôležité je poznať výhody a nevýhody pred jej realizáciou.

Výhody 5- dňovej jablkovej diéty

Jablká sú bohaté na železo, vitamín C a A, draslík a iné živiny.

reklama:

Zvyšujú vašu imunitu.

Jablká obsahujú vlákninu, ktorá znižuje hladinu cholesterolu.

Môžu pomôcť predchádzať srdcovým chorobám, metabolickému syndrómu.

reklama:

Jablká sú bohaté na pektín, ktorý slúži ako aktívny blokátor tuku.

Obsahujú celulózu, ktorá pomáha detoxikovať vaše telo, stimuluje tráviaci trakt a zmierňuje zápchu.

Toto ovocie tiež obsahuje polyfenoly, ktoré spomaľujú vrásky a poskytujú krásnu pokožku.

reklama:

Jedenie jabĺk pomáha znižovať hmotnosť.

Ich častá konzumácia má čistiaci účinok. Tiež slúžia ako silný diuretik, ktorý pôsobí ako detoxikačný prostriedok v tele.

Nevýhody:

Táto diéta sa neodporúča, ak trpíte gastritídou, žalúdočnými vredmi, zvýšeným pálením záhy alebo dyskinézou žlčových ciest (porucha v odtekaní žlče z pečene)

reklama:

Ide o veľmi obmedzujúcu stravu.

Môže tiež spôsobovať bolesti hlavy, slabosť, závrat.

Príliš veľa jabĺk môže vyvolať nadmernú kyslosť žalúdka.

reklama:

Môžu sa vyskytnúť výkyvy nálady.

Po absolvovaní diéty je však dôležité, aby ste si udržali zdravé stravovacie návyky.

reklama:

Odporúčané

K téme

Ako vyzerá správny obed počas chudnutia? Pravda o detoxikačných čajoch. Naozaj sa po nich chudne?

Témy

Najčítanejšie za 24 hodín

Bezplatný email raz týždenne s novinkami z DamskaJazda.sk:
podmienkami používania a potvrdzujem, že som sa oboznámil s ochranou osobných údajov
Copyright © SITA Slovenská tlačová agentúra a.s. Všetky práva vyhradené. Vyhradzujeme si právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos obsahu.