Bratislavaden.sk
Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
Strava, jedlo, výživa
1
Otvoriť Foto TU
Otvoriť galériu
www.thinkstockphotos.com
reklama:
reklama:
reklama:
29. mája 2018 ZdravieVýživa od DamskaJazda.skSITA

Ako zostaviť zdravý jedálny lístok?

Zdravý deň

Raňajky:

Ovsené vločky s ovocím, orechmi alebo semienkami k tomu čaj alebo čierna káva bez cukru.

Desiata:

Jeden krajec celozrnného chleba so syrom k tomu čerstvo vytlačená šťava z ovocia.

Obed:

Rezne z tofu k tomu ryža a šalát. Skúste rybie filé, zemiaky a šalát. Alebo ďalší variant – chudý kurací, teľací či hovädzí rezeň s fazuľkou a ryžou.

Olovrant:

Jeden toast s plátkom pečeného mäsa, jedno jablko.

Večera:

reklama:

Kurací šalát s celozrnným chlebom alebo syrový tanier. Ďalšia možnosť – zeleninový šalát.

Nechajte sa inšpirovať a zostavte si jedálny lístok i na celý týždeň. Určite neoľutujete.

reklama:

Odporúčané

K téme

Ako vyzerá správny obed počas chudnutia? Ako na sexi ploché brucho? Tieto chytré potraviny nám rozpustia kilá a zdvihnú náladu

Témy

Najčítanejšie za 24 hodín

Bezplatný email raz týždenne s novinkami z DamskaJazda.sk:
podmienkami používania a potvrdzujem, že som sa oboznámil s ochranou osobných údajov
Copyright © SITA Slovenská tlačová agentúra a.s. Všetky práva vyhradené. Vyhradzujeme si právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos obsahu.