Bratislavaden.sk
Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
Chudnutie, strava, zelenina
2
Otvoriť Foto TU
Otvoriť galériu
Zdroj foto: GettyImages
reklama:
reklama:
reklama:
11. januára 2019 Móda a krásaBeauty - tvár a telo od Milota MezeiováSITA

Ako získať ploché brucho? Upravte si stravu!

Už aj drobnými zmenami dokážeme pozitívne ovplyvniť náš zovňajšok. Doprajte si jemnú očistu čriev, ktorá sa postará o to, aby vaše bruško vyzeralo krajšie.

Pocit nafúknutého brucha je nielen nepríjemný, ale pôsobí aj veľmi neesteticky. Krásne a ploché bruško si vyžaduje množstvo odriekania a cvičenia, no aj pri čiastočnej detoxikácii môžete vidieť prvé pozitívne zmeny.

1. Užívajte probiotické produkty

Probiotiká pomáhajú vášmu telu lepšie zvládnuť trávenie, upokojiť črevá a nadobudnúť stratenú rovnováhu tráviaceho traktu. Pravidelnou konzumáciou kyslomliečnych probiotických nápojov, či jogurtov so živými kultúrami si prečistíte telo a vaše brucho bude pri pravidelnej konzumácii viditeľne plochejšie.

reklama:

2. Obmedzte sladkosti

Aj organizmus potrebuje občas pauzu od cukru. Zbavíte sa tak problému s nadúvaním a nepravidelnou stolicou. Keď dostanete chuť na sladké, siahnite radšej po ovocí alebo zelenine. Ideálne sú citrusy plné vitamínu C. Vynikajúcou náhradou sú aj orechy.

3. Pitný režim

reklama:

Nafúknuté brucho odľahčíte aj správnym pitným režimom. Dajte zbohom sladeným, bublinkovým nápojom a pite dostatok čistej vody, do ktorej si môžete pridať šťavu z citróna alebo bylinné čaje. Proti nadúvaniu zaberá napr. feniklový, mätový či zázvorový čaj, na upokojenie organizmu zase medovka a materina dúška, ktoré sú ideálne najmä na večerné užívanie.

4. Biele pečivo a chlieb

Aj nadmerná konzumácia pečiva môže byť úzko spätá s nadúvaním. Ak ho však obmedzíte alebo nahradíte celozrnným pečivom, onedlho zbadáte prvé pozitívne výsledky. Pri konzumácii pečiva platí pravidlo, radšej menej a častejšie ako zjesť naraz 4 krajce chleba. Pri výbere pečiva sa zamerajte na celozrnné druhy so semienkami, ktoré sú zdravšie a diétnejšie ako biely či zemiakový chlieb.

reklama:

Prečítajte si aj: Potraviny, ktoré vám dodajú pocit sýtosti

5. Bez cvičenia to nejde

Žiaľ bez cvičenia si ploché brucho nikdy nevytvarujete. Najúčinnejšie sú najmä aeróbne cviky ako beh, bicyklovanie, aerobik či tanec a na rysovanie svalov sklápačky a brušáky. Akýkoľvek pohyb je však pre naše telo prospešný. Pokiaľ si teda nájdete pohybovú aktivitu, ktorá vás baví, venujte sa jej pravidelne.

reklama:

Dobrá rada na záver: Na ceste k štíhlej línii a zmenšeniu brucha je vynikajúcim pomocníkom vláknina, ktorá neobsahuje žiadne kalórie a dokonale vás zasýti.

Pozrite si FOTOGALÉRIU k článku TU

reklama:

Odporúčané

K téme

Ako vyzerá správny obed počas chudnutia? 4 nebezpečné prejavy dehydratácie

Témy

Najčítanejšie za 24 hodín

Bezplatný email raz týždenne s novinkami z DamskaJazda.sk:
podmienkami používania a potvrdzujem, že som sa oboznámil s ochranou osobných údajov
Copyright © SITA Slovenská tlačová agentúra a.s. Všetky práva vyhradené. Vyhradzujeme si právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos obsahu.