Jóga - blahodarný cvik na chrbticu

Cvik, cvičiť, jóga, pohyb, žena, zdravie, yoga
Thinkstock

Ako jednoduchým cvikom ponaťahovať krčnú chrbticu a slabiny? Prezradíme vám v nasledujúcich riadkoch.

Dnešný cvik začnete tak, že si ľahnete na pohovku. Pokrčíte obe nohy. Ďalej nohy rozkročte na šírku bokov, chodidlá sú pri zadku. Ak vládzete, uchopte rukami päty, kolená držte v jednej úrovni s pätami. Zhlboka sa nadýchnite a pri vydychovaní zdvihnite najprv panvu, potom celú spodnú časť chrbta tak vysoko, ako sa len dá. Hlavá, krk a plecia sú uvoľnené. V tejto pozícii zotrvajte najmenej päť nadýchnutí. Potom sa vráťte, stavec po stavci, do východiskovej polohy. Cvičenie zopakujte trikrát.

Čítajte aj: Jóga – objavte krásu svojich pohybov

Ako nám cvik prospieva?

Tento cvik blahodarne vplýva na chrbticu. Naťahuje sa pri ňom krčná chrbtica a slabiny.

Ďalšie k téme

    Sledujte novinky z Bratislavy na Facebooku, Instagrame alebo ich odoberajte cez e-mail.

    Zdieľať Zdieľať na Facebooku Odoslať na WhatsApp Odoslať článok emailom