Bratislavaden.sk
Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
Cvičenie, cvik, ležať, jóga, cvičiť, zdravý životný štýl
1
Otvoriť Foto TU
Otvoriť galériu
Thinkstock
reklama:
reklama:
reklama:
12. júla 2019 ZdravieZdravý život od Milota MezeiováSITA

Jóga – vynikajúci cvik proti nespavosti

Zacvičte si pred spaním cvičenie, ktoré vás uvoľní.

Ako na to? Ľahnite si na posteľ. Vystrite nohy tak, aby sa päty dotýkali a špičky boli uvoľnené naboku. Ruky nechajte trochu odtiahnuté od trupu voľne ležať vedľa tela. Dlane otočte nahor. Pomaly a zhlboka sa nadýchnite a vydýchnite nosom. Ležte a dýchajte – päť nádychov a výdychov.

Pri ďalšom nádychu zovrite svaly na celom tele tak silno, ako len vládzete. Zároveň zadržte dych a napočítajte do šesť. Potom vydýchnite a uvoľnite zovretie. Tento cvik opakujte päťkrát a potom zostaňte uvoľnene ležať, pokým na vás nepríde spánok.

Pomôcky na cvičenie jógy nájdete v týchto e-shopoch:

GymBeam (NÁŠ TIP)→ GymBeam (NÁŠ TIP)→
⭐⭐⭐⭐⭐
Zobraziť produkt
Efitness (ZĽAVY)→ Efitness (ZĽAVY)→
⭐⭐⭐⭐⭐
Zobraziť produkt
Alinda (ZĽAVY)→ Alinda (ZĽAVY)→
⭐⭐⭐⭐⭐
Zobraziť produkt
Lunzo (ZĽAVY)→ Lunzo (ZĽAVY)→
⭐⭐⭐⭐⭐
Zobraziť produkt

Ako nám cvičenie prospieva?

reklama:

Vďaka tomuto cviku sa regeneruje duch a nervový systém. Tiež upokojuje a pomáha proti nespavosti. Uvoľňuje sa napätie.

reklama:

Odporúčané

K téme

Skvelé desatoro pre chudnutie Koľko spánku skutočne potrebujeme?

Témy

Najčítanejšie za 24 hodín

Bezplatný email raz týždenne s novinkami z DamskaJazda.sk:
podmienkami používania a potvrdzujem, že som sa oboznámil s ochranou osobných údajov
Copyright © SITA Slovenská tlačová agentúra a.s. Všetky práva vyhradené. Vyhradzujeme si právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos obsahu.