Keď dôvera vyhráva. Biopron si opakovane získal spotrebiteľov

Keď dôvera vyhráva. Biopron si opakovane získal spotrebiteľov
Zdroj foto: Biopron

V dnešnom svete je čoraz ťažšie vyznať sa v ponúkaných produktoch. Na trhu je ich nespočetné množstvo a práve výber zo stoviek produktov môže niektorých spotrebiteľov odradiť. Práve takí zákazníci siahajú po overených značkách, ktoré už dôveru u svojich spotrebiteľov získali. Patrí medzi ne aj Biopron, ktorý získal ocenenie Najdôveryhodnejšia značka dokonca druhýkrát po sebe a obhájil tak svoju pozíciu z minulého roka.

Dôveru je ťažké získať

Z osobného života vieme, že získať si niekoho dôveru je náročné. Tomuto procesu zodpovedajú viaceré úkony a pomalé budovanie vzájomného vzťahu. Nelíši sa to ani vo svete biznisu a marketingu, kde si značka rovnako ako v súkromnom živote, dôveru svojich spotrebiteľov získava po malých krokoch. Spotrebiteľ ju musí vnímať pozitívne, musí jej veriť a mať k nej vybudovaný kladný vzťah. Či už sa na získanie dôvery pozeráme v medziľudských alebo obchodných vzťahoch, línie týchto dvoch svetov sa prelínajú.

Obhájené víťazstvo

Na Slovensku sa už šiesty rok konal prieskum agentúry NielsenIQ, kde vzorka 2-tisíc respondentov hodnotila rôzne značky v 68 kategóriách. V silnej konkurencii produktov bojujúcich o prestížne ocenenie Najdôveryhodnejšia značka druhý rok po sebe, a to za 2020 aj 2021, získal toto ocenenie v kategórii Probiotík výživový doplnok Biopron. Spätná väzba spotrebiteľov hovorí jasne za seba a Biopron tak patrí na prvú priečku rebríčka produktov, ktoré svojimi účinkami pomáhajú ľuďom so zdravotnými problémami v dôležitej oblasti črevnej mikroflóry.

Záväzok do budúcnosti

Označenie Biopronu ako Najdôveryhodnejšia značka za rok 2020 aj 2021 znamená pre spoločnosť STADA veľký záväzok aj do budúcnosti. S dôverou, ktorú do značky vložili samotní spotrebitelia, je potrebné ďalej pracovať a nepoľaviť na svojich cieľoch a nárokoch verejnosti. I keď je trh veľký a konkurencia silná, Biopron sa snaží svoju pozíciu vďaka kvalite a dobrej reputácii produktov naďalej obhajovať. Aj touto formou sa chce spoločnosť STADA, pod ktorú Biopron patrí, poďakovať svojim spotrebiteľom za prejavenú dôveru. Opätovne verí, že svojim výnimočným zložením, v ktorom sa nachádza 9 kmeňov živých mikroorganizmov a denná dávka obsahuje až 20 miliárd živých organizmov v najpredávanejšom produkte z jeho portfólia Biopron 9 Premium, pomáha ľuďom a zlepšuje ich život. Do radu výživových doplnkov Biopron patria Biopron 9 Premium, Biopron 9 Immunity, Biopron 9, Biopron Forte, Biopron ProEnzymes, Biopron Lactobacily BabyBifi+ a Biopron Baby+.

Zdieľať Zdieľať na Facebooku Odoslať na WhatsApp Odoslať článok emailom