Nový pop-up store vo veľkom jablku!

Bershka prerobene.jpg

Španielske značky sú už známe svojim moderným prístupom k móde. Zameriavajú sa na mladé publikum, ktoré nasleduje rýchle módne trendy! Do našich európskych nákupných centier už prerazili, avšak na americký trh ich nával prichádza až v súčasnosti.

Kto by to bol povedal, že sa španielska značka, ktorá je u nás už dobre známa, dostane do rúk americkým kupujúcim až túto sezónu. Zvesti o jej otvorení putovali po jej domácich stránkach, ale aj po mnohých módnych veľtrhoch už mesiace. Nevedelo sa však presne kedy, ani kde. Netrpezliví zákazníci sa však dočkali a minulý týždeň aj s veľkou párty, odštartovala svoje pôsobenie v USA.

Bershka.jpg

Celá radosť má však jeden malý háčik. Obchod v SoHo v New Yorku nesie názov pop-up store.

Čo toto pre nás neznáme slovíčko znamená?

Predajňa je iba dočasná a bude na vychytenej adrese otvorená iba po dobu troch mesiacov. Všetky nákupné maniačky tu teda budú vedieť zohnať nám úplne bežne dostupné kúsky iba do januára 2018. Načasovanie si nemohla vybrať lepšie. Tlak, ktorý prichádza s vianočným nákupmi preto naplno využíva.

5014847400_1_1_3.jpg

Aby však americký trh nezostal úplne bez jej vplyvu, pre celú krajinu rozbieha aj vlastnú internetovú stránku. Cieľovou skupinou je práve mladá generácia, ktorá módu berie vážne, avšak jej odievanie má od tohto slovka poriadne ďaleko. Preto by tento netradičný prínos na trh nemal spôsobovať najmenšie problémy.

Zdieľať Zdieľať na Facebooku Odoslať na WhatsApp Odoslať článok emailom