Šperkárstvo Tiffany predstavilo svoju vlastnú líniu bytových doplnkov!

Tiffany co..jpg

Asi každej z nás je známy najikonickejší film Audrey Hepburn. Mladá Holly Golightlyová hľadá šťastie a lásku medzi mrakodrapmi Manhattanu a práve vďaka nej je od roku 1961 Tiffany & Co. spájané nielen s prekrásnymi šperkami, ale aj s raňajkami, ktoré si pred jeho pobočkou na piatej Avenue vychutnáva nejedna obdivovateľka. Málo kto však vie, že to, čo je dnes sieťou vychytených predajní s prekrásnymi výkladmi, bolo založené pod pracovným názvom „papiernictvo a luxusný tovar.“

Po presne 180 rokoch sa Tiffany & Co. vracia k svojej pravej podstate. V Amerike práve v týchto dňoch predstavuje kolekciu vlastných dizajnových doplnkov, ktorej nadčasovosť a jednoduchosť priam vyráža dych!

Img_3474.jpg

Spoločnosť verí v krásu pekných vecí, ktorými sa my ženy rady obklopujeme.

20171024_hp_tile1_5x3promo_us_tiffany_home_collection.jpg

Každý jeden kus z nového radu je preto navrhnutý s vtipom a inteligenciou, im vlastnou. Do našich domácností prinášajú pocit luxusu, ktorý aj z obyčajného spraví výnimočné. Za kuchynský riad v ikonickej „tiffany blue“ si však poriadne zaplatíte. Výnimkou nie sú ani prenosné termosky na kávu, z ktorých by sa tá raňajková určite vychutnávala ako vo filme. Nezabudli ani na praktické perá, či matematické pomôcky, avšak cifry nejdú pod tri číslice amerických dolárov.

Img_3473.jpg

Teraz už presne chápeme, prečo sa aj Holly pozerala radšej len z vonku. Tak môžete spraviť aj vy. Na Tiffany.com vás čaká malý umelecký zážitok, ktorý však radšej neukazujte vašej peňaženke.

Zdieľať Zdieľať na Facebooku Odoslať na WhatsApp Odoslať článok emailom