Bratislavaden.sk
Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
01 3.jpg
1
Otvoriť Foto TU
Otvoriť galériu
01 3.jpg youtube.com
reklama:
reklama:
reklama:
23. júla 2021 ZdravieZdravý život od DamskaJazda.skSITA

To, na ktorom mieste priberáte najviac, vám napovie, aké potraviny by ste rozhodne nemali jesť!

Ak ste sa našli v jednom z týchto 6 typov postavy prečítajte si, čomu by ste sa v jedálničku mali vyhýbať. Obezita je vážny a stále narastajúci problém ľudstva. Ide o beh na dlhú trať, pričom dôležitú úlohu v ceste za zdravším organizmom zohráva disciplína a pevná vôľa. Existuje však domnienka, že identifikáciou miesta, kde najrýchlejšie priberáme, môžeme zamedziť príčinám nadváhy a účinne s ňou bojovať. Zapamätajte si číslo miesta, kde máte nadváhu a prečítajte si, čo to znamená.

Prvý a najbežnejší typ obezity na svete je spôsobený konzumáciou nadmerného množstva cukru a tukov. Znížením množstva nezdravých zložiek v dennej strave a cvičením (30 minút denne) vám pomôže zatočiť s obezitou.

Druhý typ obezity je spôsobený psychickými faktormi, najmä úzkosťou, depresiou a nekontrolovaným stresom. V dôsledku týchto faktorov sa stravovanie stáva jedinou útechou. Príliš veľa jedla, neuspokojivé návaly hladu, či nočné vyjedanie spôsobujú, že stratíte kontrolu nad svojimi emóciami, stravovaním a hmotnosťou. S týmto typom obezity sa bojuje naozaj ťažko, pričom obzvlášť dôležitá je sebadisciplína a sebakontrola. Ak sa kíl napriek silnej motivácii nemôžete zbaviť, je nevyhnutná pomoc špecialistov.

Tretí typ – v tomto prípade je na vine lepok a hormonálna nerovnováha. Najčastejšie postihuje ženy počas puberty, menopauzy a obdobie hormonálnej nerovnováhy. Najefektívnejším účinkom je obnovenie rovnováhy a pridanie pohybu do svojej bežnej dennej rutiny. Zo svojho života by ste mali tiež vyňať alkohol a nikotín.

reklama:

Štvrtý typ – tento typ obezity je spôsobený pomalým metabolizmom. Mali by ste sa vzdať alkoholu, tráviť čo najviac času vonku a nastoliť si jedálniček bohatý na ovocie a zeleninu.

Piaty typ – tento typ je vám bohužiaľ daný geneticky. Žiadna konkrétna zmena stravovania ani cvičenie pravdepodobne nezlepší proporcie tela. Spodok zostane vždy objemnejší ako vrchná časť tela. Ale vďaka zdravej výžive a striedmemu stravovaniu je možné udržať si zdravú váhu, a potom môže byť táto disproporcia skutočne minimálna.

Šiesty typ – tento typ obezity postihuje ľudí, ktorí trávia viac ako osem hodín denne sedením. Pokiaľ tento čas nevykompenzujete primeranou dávkou pohybu, čelíte obezite, s ktorou sa dá veľmi ťažko bojovať.

reklama:

Odporúčané

K téme

Pozrite sa, s kým si ste podobní, podľa znamení zverokruhu „Neviem, ako to dokázala“ otvorený a citlivý list od muža jeho manželke po narodení ich syna

Najčítanejšie za 24 hodín

Bezplatný email raz týždenne s novinkami z DamskaJazda.sk:
podmienkami používania a potvrdzujem, že som sa oboznámil s ochranou osobných údajov
Copyright © SITA Slovenská tlačová agentúra a.s. Všetky práva vyhradené. Vyhradzujeme si právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos obsahu.