Táto značka kozmetiky je oficiálne schválená organizáciou Cruelty Free International

žena, dievča
Zdroj foto: Pixabay

DJ/PR Garnier je jednou z najväčších globálnych značiek, ktorú organizácia Cruelty Free International v rámci programu Leaping Bunny kedy schválila. Ide o obrovský krok nielen pre značku Garnier, ale pre celé kozmetické odvetvie.

Značku Garnier poznáme snáď všetci. Spolupracovať s jej predstaviteľmi na ukončenie testovania na zvieratách v kozmetickom odvetví a oficiálne ju schváliť v rámci programu Leaping Bunny pod organizáciou Cruelty Free International je veľký míľnik. Po dobu niekoľkých mesiacov starostlivo overovali predstavitelia značky Garnier všetkých svojich dodávateľov a zdroje, výsledkom sme si teda úplne istí, “ povedala Michelle Thew, CEO organizácie Cruelty Free International.

Program Leaping Bunny vyžaduje, aby značky detailne zanalyzovali a preskúmali celý svoj dodávateľský reťazec, vrátane všetkých surovín a jednotlivých ingrediencií, pre akékoľvek prípady testovania na zvieratách. Schválenie musí byť udelené všetkým hotovým produktom značky – jednotlivé produkty alebo položky nemožno schváliť samostatne.

V prípade značky Garnier to znamená, že musela zabezpečiť vyhlásenie od viac ako 500 dodávateľov, ktorí dodávajú viac ako 3 000 rôznych ingrediencií z celého sveta. Mnoho mesiacov tak značka Garnier spolu s organizáciou Cruelty Free International pracovala na preukazovaní, že každý produkt z portfólia značky Garnier môže byť oficiálne označený celosvetovo uznávaným logom Leaping Bunny organizácie Cruelty Free International – všeobecne uznávaným Cruelty free označením. Tento prísny proces zabezpečuje, že spotrebitelia si môžu zakúpiť produkt Garnier s úplnou istotou a vedomím toho, že produkt zodpovedá striktným pravidlám Leaping Bunny.

Garnier sa angažuje proti testovaniu na zvieratách už od roku 1989. Oficiálne schválenie organizáciou Cruelty Free International v rámci programu Leaping Bunny je pre značku obrovský míľnik, a vždy išlo o dôležitú súčasť našej misie Green Beauty. Dnes Garnier urobil ďalší krok k tomu, aby sa stal plne oddanou, skutočne udržateľnú a transparentnou značkou, ktorá prináša Green Beauty každému z nás, “ povedal Adrien Koskas, globálny riaditeľ značky Garnier.

Zdieľať Zdieľať na Facebooku Odoslať na WhatsApp Odoslať článok emailom