Značka Fracomina: Záruka kreativity, vášne a neskrotnej elegancie

Pb_18 09 05_fracomina_0273.jpg

Úspešný príbeh značky Fracomina sa začal písať v roku 2004 v talianskom Neapole. Svetlo sveta jej dala uzrieť rodina Prisco s filozofiou „sprevádzať každú ženu počas jej najvýznamnejšej cesty – počas jej života“.

„Made in Italy“ je zárukou kreativity, vášne a zároveň neskrotnej elegancie. Fracomina nezaznamenala úspech len v rodnom Taliansku ale aj v zahraničí.

Momentálne je dostupná vo viac ako 2000 multibrandových a v 10 monobrandových predajniach, tzv. špeciálkach. Jednou z nich je aj predajňa v Auparku Bratislava.

Ponúka rozmanitú kolekciu kontaminovanú európskym vplyvom. Jej heslo je jednoducho, elegantne a štýlovo. Kolekcie ponúkajú outfity na každú príležitosť, pre každú náladu či osobnosť.

Fracomina poskytuje starostlivosť a istotu ženám svojou kreativitou, ktorá je v súlade s aktuálnymi trendami takzvanej vysokej módy, sústreďuje sa na ženský vesmír, na podnikavé ženy, ktoré sa neboja vyniknúť a odlíšiť sa, na ženy so silným zmyslom pre estetiku a etiku.

Džínsová línia je spojením tradície a moderny, reprezentuje pravú DNA značky Fracomina. Slogan tejto línie „DENIM nekonvečne“ dáva značke punc originality. Obsahuje prvky, ako sú rôzne aplikácie, sofistikované a rafinované prania a podobne.

Značka Fracomina oslovuje ženy vo veku 17 do 45 rokov milujúce módu, ženy, ktoré sa neboja začleniť jej výrobky do svojho životného štýlu, vekové škatuľkovanie“ však nie je cieľom firemnej stratégie.

Značka Fracomina je veľmi ženská, zároveň ideálna na každú časť dňa. Je originálna, trendová a zároveň nadčasová. V kolekcii sa vyskytujú kvety, či už v podobe potlače, výšivky či aplikácie. Napriek tomu, že nám leto dáva zbohom, tieto jeho symboly zostávajú stále aktuálne. Odtiene žltej majú tiež svoje miesto. Čierna je pevný základ a istota šatníka. Šedá je módna farba a žiadna dáma nebude rozhodne vyzerať ako sivá myš. V kombinácii s púdrovou či olivovozelenou dodá nositeľke maximálny sofistikovaný „look“. Denim je DNA značky Fracomina. Rifle sú vhodné aj do spoločnosti, pokiaľ nie je stanovený limitujúci dress code. Napriek tomu, že nám začala podľa mesiaca, jeseň, je potešujúce, že farby majú stále svoju silnú pozíciu. Kolekcia jeseň/zima 2018/19 spôsobuje nerozhodnosť, lebo v šatníku by sa dalo predstaviť všetko,“ hovorí módna stylistka Andrea Zieglerová.

Slovenským zástupcom značky Fracomina je spoločnosť KILEPA s.r.o. Bola založená v auguste 2010 v trnave konateľom a jediným majiteľom spoločnosti, ktorý má dlhoročné skúsenosti v textilnom biznise, Ottom Šefčíkom.

Momentálne do portfólia spoločnosti KILEPA s.r.o. patria značky MUSTANG a Tom Tailor, ktoré spoločnosť zastrešuje na Slovensku formou agentúry. Posledným prírastkom a oživením v portfóliu je práve módna dámska talianska značka Fracomina, ktorú KILEPA distribuuje na Slovensku a v Čechách.

Zdieľať Zdieľať na Facebooku Odoslať na WhatsApp Odoslať článok emailom