Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
Miestny urad devinska nova ves ponuka.prace mapy.jpg
1
Otvoriť Foto TU
Otvoriť galériu
Ilustračná foto: www.google.com
15. januára 2019 Správy BratislavaOznamy a dôležité informácie od BratislavaDen.skTS BratislavaDen.sk Diskusia()

Devínska Nová Ves hľadá vedúceho oddelenia správy, evidencie a údržby majetku mestskej časti, pozrite sa, aký plat mu ponúka

Mestská časť vyvesila oznam o voľnom pracovnom mieste na Miestnom úrade v Devínskej Novej Vsi. Hľadajú vedúceho oddelenia správy, evidencie a údržby majetku MČ na plný uväzok.

Náplňou práce by mala zahŕňať množstvo činností, od vedenia až po kontrolu. Mal by vykonávať aj dozor nad evidovaním majetku mestskej časti, a to jednak na majetok vo vlastníctve mestskej časti, ako aj majetok zverený do správy mestskej časti magistrátom vrátane pozemkov, budov a hnuteľného majetku.

Vedúci oddelenia pripravuje aj podklady pre návrh rozpočtu v položkách svojho oddelenia a zabezpečuje sledovanie jeho čerpania na jednotlivých referátoch, predkladá návrhy na rozpočtové opatrenia v nadväznosti na dopad deregulácie cien energií v zariadeniach vo vlastníctve a správe MČ. Má samozrejme na starosti ešte množstvo ďalších vecí. Podrobné povinnosti a právomoci vedúceho oddelenia správy, evidencie a údržby majetku nájdete aj na stránke MČ.

Požiadavky na záujemcov

Uchádzač o toto miesto musí mať vysokoškolské vzdelanie II. stupňa v odbore právo alebo ekonomika. Mal by mať manažérske schopnosti, koncepčné a strategické myslenie, zvládanie záťažových situácií, znalosť zákonov a ostatných právnych predpisov z oblasti samosprávy, občianska a morálna bezúhonnosť, znalosť práce s výpočtovou technikou, vodičský preukaz skupiny B a prax v riadení osobného motorového vozidla.

Uprednostnení budú uchádzači s minimalne 3 rokmi praxe v samospráve. Požadované doklady, ktoré sú potrebné v prípade záujmu:

  • prihláška do výberového konania;
  • štruktúrovaný životopis s telefonickým a e-mailovým kontaktom;
  • súhlas so spracúvaním osobných údajov podľa zákona č. 18/2018 Z. z.;
  • fotokópia dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní;
  • výpis z registra trestov nie starší ako 3 mesiace.

V prípade, že spĺňate uvedené požiadavky a máte záujem zúčastniť sa výberového konania, doručte svoju žiadosť spolu s požadovanými dokladmi poštou alebo osobne do podateľne v obálke s označením výberové konanie – Vedúci oddelenia správy, evidencie a údržby majetku MČ.

Doklady by ste mali zaslať najneskôr do 8. februára na adresu: Miestny úrad mestskej časti Bratislava-Devínska Nová Ves, Novoveská 17/A, 843 10 Bratislava.

Ponúkaný plat na danú pozíciu je 1 350 eur (brutto) a termín nástupu je marec tohto roku.

K téme

Najčítanejšie za týždeň

Neprehliadnite

Bezplatné novinky z Bratislavy raz týždenne:
podmienkami používania a potvrdzujem, že som sa oboznámil s ochranou osobných údajov

Máte tip na článok? Napíšte nám TU

Diskusia

Odporúčame

Copyright © BratislavaDen.sk Všetky práva vyhradené. BratislavaDen.sk si vyhradzuje právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos tohto článku, jeho častí a zverejnených fotografií.

X