Počas kampane BVS komunikovala smerom k svojim zákazníkom výhody elektronickej faktúry.
Takmer 6-tisíc zákazníkov Bratislavskej vodárenskej spoločnosti (BVS) sa počas kampane Online faktúra BVS prináša ovocie zaregistrovalo do elektronického portálu BVS.
„Vďaka tomu, že zákazníci BVS prestali využívať papierové faktúry zachránili stovky stromov aj tisíce litrov vody,“ informoval hovorca vodárenskej spoločnosti Peter Podstupka. Po skončení kampane boli vylosovaní výhercovia, ktorí získali vecné ceny alebo spätnú refundáciu vodného za posledný kalendárny rok.
Počas kampane BVS komunikovala smerom k svojim zákazníkom výhody elektronickej faktúry. Okrem rýchlejšieho, spoľahlivejšieho a pohodlnejšieho doručovania faktúr BVS zdôraznila aj ekologický rozmer elektronickej komunikácie.
Časť zákazníkov BVS dostala aj poslednú papierovú faktúru, ktorá obsahovala zalisované semienka jahôd.
„Našou dlhodobou snahou je komunikovať so zákazníkmi moderným elektronickým spôsobom, ktorý je zároveň aj šetrný k životnému prostrediu,“ uzavrel generálny riaditeľ Bratislavskej vodárenskej spoločnosti Peter Olajoš.