Oddelenie tarifných služieb DPB bolo z technických príčin zatvorené od 26. januára.
Dopravný podnik Bratislava (DPB) opäť otvoril oddelenie tarifných služieb. „Prípadné reklamácie na automat, multifunkčný predajný automat, reklamáciu na SMS lístok, reklamáciu na iPCL a vrátenie alikvotnej čiastky už môžete vyriešiť aj osobne,“ uviedol DPB na sociálnej sieti.
Okrem vrátenia alikvotnej čiastky, pri ktorej je potrebné zakúpený predplatný cestovný lístok stornovať z čipu bezkontaktnej čipovej karty (BČK), odporúča aj naďalej využívať elektronickú reklamáciu na adrese: ots@dpb.sk.
„Osobne vieme pomôcť aj pri riešení nefunkčnosti BČK a dopravnej funkcionality na Bratislavskej mestskej karte. Opätovne sme spustili aj možnosť predaja BČK prostredníctvom internetu,“ doplnil dopravný podnik. Oddelenie tarifných služieb DPB bolo z technických príčin zatvorené od 26. januára.