Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
Dopravny podnik bratislava oddelenie tarifnych sluzieb na olejkarskej 1.jpg
1
Otvoriť Foto TU
Otvoriť galériu
Foto: ilustračné, Google maps
3. februára 2021 Správy BratislavaOznamy a dôležité informácie od BratislavaDen.skSITA Diskusia()

Dopravný podnik Bratislava opäť otvoril oddelenie tarifných služieb

Oddelenie tarifných služieb DPB bolo z technických príčin zatvorené od 26. januára.

Dopravný podnik Bratislava (DPB) opäť otvoril oddelenie tarifných služieb. „Prípadné reklamácie na automat, multifunkčný predajný automat, reklamáciu na SMS lístok, reklamáciu na iPCL a vrátenie alikvotnej čiastky už môžete vyriešiť aj osobne,“ uviedol DPB na sociálnej sieti.

Okrem vrátenia alikvotnej čiastky, pri ktorej je potrebné zakúpený predplatný cestovný lístok stornovať z čipu bezkontaktnej čipovej karty (BČK), odporúča aj naďalej využívať elektronickú reklamáciu na adrese: [email protected]

Osobne vieme pomôcť aj pri riešení nefunkčnosti BČK a dopravnej funkcionality na Bratislavskej mestskej karte. Opätovne sme spustili aj možnosť predaja BČK prostredníctvom internetu,“ doplnil dopravný podnik. Oddelenie tarifných služieb DPB bolo z technických príčin zatvorené od 26. januára.

K téme

Témy

Najčítanejšie za týždeň

Neprehliadnite

Bezplatné novinky z Bratislavy raz týždenne:
podmienkami používania a potvrdzujem, že som sa oboznámil s ochranou osobných údajov

Máte tip na článok? Napíšte nám TU

Diskusia

Odporúčame

Copyright © BratislavaDen.sk Všetky práva vyhradené. BratislavaDen.sk si vyhradzuje právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos tohto článku, jeho častí a zverejnených fotografií.

X