Firma IBM otvára v Bratislave nové digitálne centrum, zmení spôsob komunikácie so zákazníkmi

Apolloii_maps.google.sk_.jpg
maps.google.sk

Spoločnosť IBM otvára v Bratislave nové Digitálne obchodné centrum – Digital Sales Center. Ako informovala IT firma, investície vynaložené do vybudovania nového centra na Slovensku dosiahli 2,5 milióna dolárov.

Digitálne obchodné centrum v Bratislave zamestnáva IT špecialistov, hovoriacich viac ako 20 jazykmi, a je tak jedným z najväčších klientskych centier spoločnosti IBM, z pohľadu zastúpených jazykov. Nové obchodné centrum pokrýva svojimi službami takmer 30 krajín strednej a východnej Európy.

Nové centrum, zamerané na predaj produktov a služieb v oblasti analytiky, bezpečnosti a cloudu, má podľa firmy zmeniť spôsob komunikácie so zákazníkmi a obchodnými partnermi, naprieč krajinami strednej a východnej Európy. „Digitálna revolúcia mení spôsob nákupného správania a obchodného rozhodovania. Rovnako ako sme boli za posledné roky svedkami zmien v správaní spotrebiteľov, menia sa aj očakávania firemných zákazníkov spoločnosti IBM,“ uviedol riaditeľ digitálneho predaja spoločnosti IBM pre región strednej a východnej Európy Catalin Barascu.

Sledujte novinky z Bratislavy na Facebooku, Instagrame alebo ich odoberajte cez e-mail.

Zdieľať Zdieľať na Facebooku Odoslať na WhatsApp Odoslať článok emailom
Sledujte nás na
Google News Bratislavaden.sk