Po jedle chodili chrobáky, ktoré prenášali infekciu.
Kubánske cigary, rum, biele pláže a krásne more. Aj takto si mnohí ľudia predstavujú exotickú Kubu, ktorá sa nachádza v severnej časti Karibského ostrova.
Vnútro ostrovného štátu ukrýva niekoľko národných parkov, morské akváriá a zoologické záhrady. Pod vodou sú pestrofarebné koralové útesy. Niet sa preto čomu diviť, že je obrovským lákadlom pre mnohých turistov. Nie všetky ubytovania sú však výhrou v lotérii, o čom svedčí dnešný článok.
Toto je štandard
Pani Petronela z Bratislavy sa rozhodla spríjemniť si február tak, že vycestuje na dovolenku do exotiky. Ako cieľovú destináciu si vybrala Kubu s odletom z bratislavského letiska.
Celú dovolenku si však nechcela plánovať sama a preto sa spoliehala na organizáciu od cestovnej kancelárie. Ako je však z jej príspevku zrejmé, svoje rozhodnutie trpko oľutovala.
Ubytovali ju v hoteli s názvom Hotel Memories Paraiso. Petronelu čakal šok hneď po príchode na izbu. Po otvorení dverí ju privítal starý nábytok, ktorý mal tie najlepšie roky už dávno za sebou.
Poklop od toaletnej misy držal len vďaka igelitu. Umývadlo vyzeralo, ako keby ho upratovačky prehliadli a vôbec nebolo pred príchodom nových ubytovaných hostí vyčistené.
Bratislavčanka si nemohla vyložiť ani svoje veci do skrinky, pretože po otvorení „vypadával“ šuplík. Staršia skrinka bola po bokoch odretá.
Lepší dojem neurobil ani bazén v hoteli. Vstup bol pokrytý špinou a na hladine plávali drobné lístky.
Petronela tvrdí, že toto je vraj podľa cestovnej kancelárie považované za hotelový štandard. Celá dovolenka ju stála 4-tisíc eur. „A podotýkam, že ak vám po jedle chodia chrobáky, ktoré roznášajú salmonelu a podobne, tak to nie je dvakrát príjemná záležitosť,“ opísala.
Ďalšie hodnotenia
Hotel má podľa stránky tripadvisor.com celkom slušné hodnotenia. Hostia chválili krásnu pláž, výhľady z izieb či jedlo. K hotelu napísalo recenziu viac ako 7400 ľudí. Má hodnotenie 4/5.
„Jedlo bolo veľmi chutné. Izby boli také čisté a voňavé. Manažér hotela bol veľmi milý a priateľský,“ napísala Jayla vo februári.
Našli sa však ďalší nespokojní hostia, medzi ktorých sa radí aj Petronela. Istá dáma bola ubytovaná v hoteli s manželom počas februára a napísala, že už sa tam nikdy nevrátia.
„Na jedlo sa nesťažujem, no nedostatok jedla bol tentokrát strašný. Mali niečo na výber, ale to, čo mali, nebolo úplne uvarené alebo bolo studené. Mali nedostatok toaletného papiera, niektorí ľudia boli celé dni bez neho aj v izbách. V nápojoch chýbali Coca Cola, pivo alebo káva. Nikdy nemali vajíčka. Jediné, čo nás zachránilo, bol trh vedľa rezortu,“ uviedla turistka.
Pani Iliana sa do hotela vrátila druhýkrát, avšak zhodnotila, že jeho kvalita klesla. „Kvalita izieb a jedla je definitívne horšia,“ opísala. Bývala tam v januári.