Letisko zisťuje, čo si cestujúci myslia o jeho službách, osadilo prístroje na meranie spokojnosti

bratislavské letisko
ilustračné: maps.google.sk

Na bratislavskom Letisku Milana Rastislava Štefánika nainštalovali v budove terminálu šesť prístrojov na meranie spokojnosti cestujúcich.

„Prostredníctvom emotikonov na elektrických obrazovkách môžu pasažieri vyjadriť spokojnosť s čistotou toaliet, orientáciou na letisku či celkovým dojmom,“ uvádza letisko na svojej stránke.

Šesť zariadení bolo inštalovaných na letisku na dámskych a pánskych toaletách v odletovej a príletovej hale, pri informačnom pulte a v odletovej časti do krajín, ktoré nie sú v Schengene.

„Záleží nám na názore cestujúcich a chceme služby letiska ešte viac skvalitňovať a aj moderným spôsobom vyhodnocovať. Ak zaznamenáme negatívne hodnotenia od cestujúcich, napríklad na čistotu toaliet, okamžite zabezpečíme nápravu,“ zdôvodnila inštaláciu zariadení vedúca oddelenia letiska Customer Service Paula Gaďová.

Cestujúci môžu podľa jej slov aj naďalej posielať svoje podnety, pochvaly či sťažnosti aj na e-mailovú adresu customerservice@bts.aero. Systém údaje od pasažierov vyhodnocuje prostredníctvom počítačového programu na hodinovej, týždennej či mesačnej báze.

Sledujte novinky z Bratislavy na Facebooku, Instagrame alebo ich odoberajte cez e-mail.

Zdieľať Zdieľať na Facebooku Odoslať na WhatsApp Odoslať článok emailom
Sledujte nás na
Google News Bratislavaden.sk