Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
bratislavské letisko
ilustračné: maps.google.sk
4. decembra 2016 Správy BratislavaIné správy z Bratislavy od BratislavaDen.skTS, © BratislavaDen.sk, iDen Media s.r.o.

Letisko zisťuje, čo si cestujúci myslia o jeho službách, osadilo prístroje na meranie spokojnosti

Na bratislavskom Letisku Milana Rastislava Štefánika nainštalovali v budove terminálu šesť prístrojov na meranie spokojnosti cestujúcich.

„Prostredníctvom emotikonov na elektrických obrazovkách môžu pasažieri vyjadriť spokojnosť s čistotou toaliet, orientáciou na letisku či celkovým dojmom,“ uvádza letisko na svojej stránke.

Šesť zariadení bolo inštalovaných na letisku na dámskych a pánskych toaletách v odletovej a príletovej hale, pri informačnom pulte a v odletovej časti do krajín, ktoré nie sú v Schengene.

„Záleží nám na názore cestujúcich a chceme služby letiska ešte viac skvalitňovať a aj moderným spôsobom vyhodnocovať. Ak zaznamenáme negatívne hodnotenia od cestujúcich, napríklad na čistotu toaliet, okamžite zabezpečíme nápravu,“ zdôvodnila inštaláciu zariadení vedúca oddelenia letiska Customer Service Paula Gaďová.

Cestujúci môžu podľa jej slov aj naďalej posielať svoje podnety, pochvaly či sťažnosti aj na e-mailovú adresu [email protected] Systém údaje od pasažierov vyhodnocuje prostredníctvom počítačového programu na hodinovej, týždennej či mesačnej báze.

K téme

Témy

Najčítanejšie za týždeň

Neprehliadnite

Bezplatné novinky z Bratislavy raz týždenne:
podmienkami používania a potvrdzujem, že som sa oboznámil s ochranou osobných údajov

Máte tip na článok? Napíšte nám TU

Odporúčame

Copyright © BratislavaDen.sk Všetky práva vyhradené. BratislavaDen.sk si vyhradzuje právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos tohto článku, jeho častí a zverejnených fotografií.

X