Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
referent
ilustračné: pixabay.com
29. mája 2019 Nezaradené od BratislavaDeň.skBratislavaDeň.sk Diskusia()

Miestny úrad v Karlovej Vsi hľadá projektového manažéra, takáto je náplň práce

Mestská časť Bratislava informovala o voľnej pracovnej pozícii, obsadzuje miesto projektového manažéra.

Ako sa píše na webe Karlovej Vsi, ide o prácu na plný pracovný úväzok, pričom nástup je ihneď, respektíve dohodou. K náplni práce víťazného kandidáta bude patriť organizácia a zabezpečovanie každodenného chodu kancelárie prednostky, vybavovanie telefonickej, mailovej a poštovej komunikácie, vedenie kalendára prednostky, organizácia stretnutí, porád, zápisy z porád, komunikácia s občanmi a zamestnancami úradu, spolupráca na projektoch mestskej časti a koordinácia činností s nimi spojenými, zabezpečovanie programovej agendy úradu podľa pokynov prednostky, riešenie naliehavých a neočakávaných situácií, účasť na akciách organizovaných mestskou časťou, pomoc a organizácia či sledovanie a kontrola plnenia úloh iných organizačných zložiek podľa pokynov prednostky.

Základná zložky mzdy v hrubom predstavuje sumu 1100 €, ako podotkla Karlova Ves, konečná suma záleží od skúseností prijatého uchádzača. K zamestnaneckým výhodám a benefitom radí Karlova Ves prácu v dynamickom prostredí, účasť na zaujímavých projektoch mestskej časti, kolektívnou zmluvou dojednaný 13. plat, 5 dní dovolenky navyše oproti zákonnej úprave a 37,5 h. pracovný týždeň.

Pokiaľ máte záujem o túto pracovnú pozíciu, treba zaslať životopis napísaný v slovenskom jazyku prostredníctvom emailovej adresy. Kontaktnou osobou je Mgr. Monika Martinezová.

K požiadavkám, ktoré by ste mali spĺňať, ak sa chcete uchádzať o pozíciu projektového manažéra na Miestnom úrade v Karlovej Vsi, patrí minimálne vysokoškolské vzdelanie I. stupňa, ideálne v odboroch právo, ekonómia či verejná správa. K ďalším požiadavkám patrí ovládanie anglického jazyka na stredne pokročilej úrovni.

Uchádzač by mal taktiež ovládať na pokročilej úrovni prácu s kancelárskym balíkom Microsoft Office, a to najmä programy Word a Excel. Potrebný je taktiež vodičský preukaz skupiny B a počet rokov praxe v dĺžke trvania minimálne dva roky.

„Hľadáme dynamického a flexibilného človeka, ktorý je dobre organizovaný, rád sa učí nové veci, rád komunikuje s ľuďmi a má záujem pracovať na verejných veciach. Dôležitá je pre nás najmä schopnosť samostatne pracovať a riešiť veci,“ uviedla záverom Karlova Ves vo svojom inzeráte.

K téme

Témy

Najčítanejšie za týždeň

Neprehliadnite

Bezplatné novinky z Bratislavy raz týždenne:
podmienkami používania a potvrdzujem, že som sa oboznámil s ochranou osobných údajov

Diskusia

Odporúčame

Copyright © BratislavaDen.sk Všetky práva vyhradené. BratislavaDen.sk si vyhradzuje právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos tohto článku, jeho častí a zverejnených fotografií.

Zavrieť

Web obsahuje cookies. Prevádzkovateľ webu nezbiera žiadne osobné údaje, ak nie ste registrovaný. Web obsahuje prvky tretích strán. Viac k: Ochrana osobných údajov a cookies

X