Počas víkendu si chcela dvojica so svojím psom otestovať električkové spojenie zo Šafárikovho námestia do Petržalky. Chceli kúpiť lístok, namiesto nich ale dostali potvrdenie o nevrátenom výdavku. Na facebookovej stránke dopravného podniku sa posťažovala.
V sobotu sa dvojica vybrala na výlet a chcela kúpiť lístok najprv svojmu štvornohému miláčikovi. Keďže žiadne informácie k tomu žena nenašla, skúsila tlačidlo „Ďalšie informácie“, ktoré ju malo presmerovať na webstránku, k čomu nedošlo. Napísalo jedine „This page is not available“ a žiaden automatický návrat do rozhrania automat neponúkol.
Informácie o psovi si preto museli vygoogliť v telefóne, pričom si nestihli kúpiť lístky pre seba, preto prvú električku zmeškali. Kartou sa platiť nedalo, pretože táto možnosť na automate len mesiac po inštalácii nefunguje.
Lístky pre seba si teda kúpili cez SMS. Keď chceli kúpiť 35-centový lístok pre svojho psa, platili 5-eurovkou, pretože drobné nemali. Namiesto lístka dostali bloček s textom „Potvrdenie o nevrátenom výdavku 4,65 eur. Vážený cestujúci, tento automat žiaľ nemá dostatok vhodnej hotovosti, aby Vám mohol vydať potrebnú sumu. Keďže však nechceme, aby ste zostali bez platného cestovného lístka, vydávame Vám toto potvrdenie, na základe ktorého Vám vyššie uvedené sumu vrátime.“ Po peniaze si mala prísť po 24 hodinách v pracovných dňoch na referát odbytu cestovných lístkov.
Toto by veru nikoho nepotešilo. Informácie o tom, že automat nemá vydať, by mali byť dostupné za každých okolností.