Na problémy s parkovaním Petržalka upozorňuje zaujímavým spôsobom. Zaparkovala autá na sebe

parkovanie, Petržalka
ilustračné: medialne.etrend.sk

Mestská časť zvolila vskutku netradičnú kampaň, aby upozornila na problém s parkovaním, ktorý chce vyriešiť novými pravidlami. Na viacerých miestach sa totiž objavili výrazne ojazdené autá postavené na sebe.

Pri týchto inštaláciách sa nachádzajú aj transparenty, ktoré počin samosprávy vysvetľujú. Otázka „Budeme musieť v Petržalke parkovať takto?“, ktorú samospráva kladie, naznačuje, že už konečne treba parkovanie riešiť k spokojnosti všetkých.

Petržalka tvrdí, že ide o plánovanú marketingovú aktivitu, ktorej cieľom je vzbudiť záujem obyvateľov o situáciu s parkovaním.

Podľa Nového Času zaplatila metská časť za kampaň vytvorenú agentúrou W.R.P.R. 23 400 eur. Okrem umiestnenia ojazdených vozidiel zahŕňa aj objednávku na 50 bilbordových plôch a sériu roadshow, spojenú s rozdávaním letákov.

V Petržalke chýba podľa samosprávy až 17-tisíc parkovacích miest, čo je dôvodom toho, že autá stoja aj na miestach, kde je to zakázané – na chodníkoch, priechodoch pre chodcov či na tráve.

Nový systém parkovania, ktorý chce Petržalka zaviesť, zvýhodní rezidentov. Od januára 2016 by mali nové pravidlá garantovať miesto na bezproblémové parkovanie všetkým Petržalčanom. O návrhu ale ešte musia hlasovať poslanci mestskej časti. Možno táto kampaň ich stopercentne presvedčí o tom, že riešiť parkovanie nie je strata času.

Sledujte novinky z Bratislavy na Facebooku, Instagrame alebo ich odoberajte cez e-mail.

Zdieľať Zdieľať na Facebooku Odoslať na WhatsApp Odoslať článok emailom
Sledujte nás na
Google News Bratislavaden.sk