Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
Bratislava  at autumn, Slovakia
1
Otvoriť Foto TU
Otvoriť galériu
ilustračná foto : gettyimages
15. októbra 2018 InéŽivotný štýl v Bratislave od BratislavaDen.skTS BratislavaDen.sk Diskusia()

Nový propagačný spot Bratislavu predstavuje v novom svetle

Organizácia Bratislava Tourist Board (BTB) pripravila nové prezentačné video a sériu reklamných spotov určenú pre propagáciu mesta doma a vo svete.

Osloviť chce všetkých, od ľudí obľubujúcich relax v meste, cez rodiny s deťmi a športovcov, až po milovníkov divokej prírody. Bratislavu prezentuje tak, ako ju nepoznáte.

Bratislave sa darí a zažíva doslova turistický boom. Už 3 roky po sebe evidujeme viac ako milión návštevníkov a za uplynulé 4 roky ich tu bolo cez 4,5 milióna. V roku 2017 sa nám podarilo z dane za ubytovanie získať takmer 5 miliónov eur čo je o vyše 39 % viac ako rok predtým. Získali sme prestížneho „Oscara v turizme“ ocenenie Golden Apple, umiestnili sme sa vo viacerých turistických rebríčkoch na vysokom mieste a potešilo nás najmä hodnotenie Bratislavy ako 3. najzelenšieho mesta sveta. Nové video spoty sú oslavou prírody v meste a jeho okolí, kde máte doslova na skok, kde môžete zažiť dobrodružstvo v divokej prírode, ale aj oddychové voľné chvíle s rodinou,“ uviedol primátor Bratislavy Ivo Nesrovnal.

Našou výhodou je blízkosť mesta k prírode, môžeme sa pochváliť Malými Karpatami, veľtokom Dunaja a prítokom Moravy, ale aj európsky významným územím Natura 2000, a to priamo v Bratislave. Minulý rok sme publikovali brožúrku Zelená Bratislava podporenú špecializovanou webovou stránkou, teraz sme vďaka mestu spoločne pripravili aj unikátne video s touto výnimočnou témou. Hlavné video je všeobecné, ďalšie video spoty propagujú 4 vybrané témy, a to rieku Dunaj, aktivity pre rodiny s deťmi, možnosti pre šport a divokú prírodu,“ predstavila predsedníčka predstavenstva BTB A. Melicharová.

Video predstavuje faunu a flóru Mestských lesov v Bratislave, panenské zákutia Železnej studničky, Kačína a Koliby. Ukazuje Bratislavu a jej okolie ako jednu z najvýznamnejších lokalít na pozorovanie vtáctva (birdwatching) na Slovensku. Bratislava má na svojom území lužné, dubové, hrabové aj bukové lesy. Dunaj v Bratislave je pre vodné vtáctvo veľmi významnou migračnou trasou a zimoviskom.

Kamera ponúka malebné pohľady vynárajúce sa v Horskom parku, či v sade Janka Kráľa. Zachytáva najkrajšie prírodné scenérie, aj obľúbené voľnočasové lokality a atrakcie priamo v hlavnom meste Slovenska. Nechýbajú ani domčeky v korunách stromov a rozhľadňa pri Kamzíku.

Video podprahovo odporúča potenciálnym návštevníkom možnosti relaxu pri vode, okolo mestských jazier, trasy pešej a cykloturistiky na nábreží rieky Dunaj alebo Morava ako aj možnosti využitia vodných plavidiel pre tých, ktorí hľadajú aktívny oddych. Dynamika týchto obrazov sa strieda s unikátnymi zábermi chránených území Bratislavy. Tie je možné spoznávať prechádzkou po náučných chodníkoch v prírodných oblastiach Dunajské luhy, Devínska kobyla a v povodí rieky Morava.

Pripravené video spoty sú súčasťou aktivít, ktoré sa BTB zaviazalo robiť v rámci novej Marketingovej a komunikačnej stratégie Bratislavy 2018 – 2022. Stratégia vymenúva hlavné prednosti mesta, spôsob i nástroje propagácie do budúcna. BTB už tento rok realizovalo rozsiahlu kampaň pred letnou turistickou sezónou na zahraničných trhoch v Rakúsku, v Česku, v Nemecku a Veľkej Británii. Preferenciu má online komunikácia pred klasickou outdoorovou reklamou.

Výsledky prvej domácej kampane v histórii BTB dokazujú, že Bratislava ako turistická destinácia zaujíma Slovákov. Návštevnosť webu visitbratislava.com dosiahla v lete rekordné čísla, pričom návštevnosť zo Slovenska stúpla 313 % a zo zahraničia o 180 % oproti minulému roku, o 30 % stúpol aj predaj Bratislava Card,“ doplnila A. Melicharová.

Neustále rastúca návštevnosť prináša do mestskej kasy finančné zdroje, ktoré Bratislava používa na investície do rozvoja mesta. Približne tretinu z nich vracia mesto priamo späť do cestovného ruchu prostredníctvom členského do organizácie Bratislava Tourist Board. Tieto finančné prostriedky organizácia BTB investuje do zlepšenie turistickej a informačnej infraštruktúry, kvality služieb, ale aj na propagáciu a marketing. Výsledkom je rast povedomia o destinácii Bratislava vo svete, kvalitnejší život obyvateľov a komfort návštevníkov mesta.

K téme

Témy

Najčítanejšie za týždeň

Neprehliadnite

Bezplatné novinky z Bratislavy raz týždenne:
podmienkami používania a potvrdzujem, že som sa oboznámil s ochranou osobných údajov

Máte tip na článok? Napíšte nám TU

Diskusia

Odporúčame

Copyright © BratislavaDen.sk Všetky práva vyhradené. BratislavaDen.sk si vyhradzuje právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos tohto článku, jeho častí a zverejnených fotografií.

X