Petržalka ako prvá bratislavská mestská časť začala na skvalitnenie svojej práce využívať Staffino. Zo slovenských samospráv ju zatiaľ využíva len Martin a Trnava.
Staffino používajú väčšinou obchody, reštaurácie, banky, ale aj telekomunikační operátori či Dopravný podnik mesta Bratislavy. Teda všetci , pre ktorých je spätná väzba od klienta kľúčom k úspešnému fungovaniu na trhu.
Petržalka sa snaží o zlepšovanie svojej práce, zaujíma sa o názory a očakávania svojich obyvateľov, podnikateľov a vôbec ľudí, ktorí prichádzajú na miestny úrad a potrebujú niečo vybaviť, zariadiť alebo majú len dobrý nápad. Na to, aby sa všetky tieto názory zozbierali, slúži tento link.
Mestskú časť zaujíma názor na celkový dojem z práce miestneho úradu, odbornosť pracovníka, rýchlosť pri vybavovaní, prístup pracovníka. Obyvatelia môžu buď poďakovať, alebo napísať pripomienku.