Petržalka zmodernizovala služby pre občanov. Podnety sa dajú posielať cez známu mobilnú aplikáciu

Podnety sa dajú v Petržalke nahlásiť cez Whatsapp
Foto: Mária Halašková

Komunikácia s verejnosťou bude opäť o niečo jednoduchšia. Mestská časť sa snaží viac priblížiť obyvateľom cez mobilnú aplikáciu.

Ste používateľ mobilnej aplikácie WhatsApp? Ak ju používate, môžete odteraz zasielať podnety samospráve aj týmto spôsobom.

90 podnetov týždenne

Petržalka je najväčšia mestská časť Bratislavy. Obyvatelia sú všímaví a nahlasujú každý týždeň množstvo podnetov.

Jozef Rybár z referátu komunikácie prezradil, že ide o viac ako 90 podnetov týždenne. Niektoré podnety dokáže vyriešiť samospráva takpovediac ihneď, iné si vyžadujú dlhší čas.

Najpoužívanejší je e-mail

Whatsapp používa samospráva približne týždeň, cez novú mobilnú aplikáciu prišlo zatiaľ okolo 40 nových podnetov. Výhodou Whatsappu je rýchlosť a jednoduchosť odosielania podnetov s fotografiami či videom.

Samospráva však dodáva, že najviac podnetov im stále chodí na bežný e-mail. Petržalčania sú aktívni aj na Facebooku, Instagrame či LinkedIne. Obľúbená je aj aplikácia mestskej časti SOM Petržalka.

Whatsapp je potrebné stiahnuť do mobilu ako klasickú aplikáciu. Následne stačí, ak do svojho zoznamu pridáte Petržalku pod číslom 0947 487 088.

Sledujte novinky z Bratislavy na Facebooku, Instagrame alebo ich odoberajte cez e-mail.

Zdieľať Zdieľať na Facebooku Odoslať na WhatsApp Odoslať článok emailom
Sledujte nás na
Google News Bratislavaden.sk