Komunikácia s verejnosťou bude opäť o niečo jednoduchšia. Mestská časť sa snaží viac priblížiť obyvateľom cez mobilnú aplikáciu.
Ste používateľ mobilnej aplikácie WhatsApp? Ak ju používate, môžete odteraz zasielať podnety samospráve aj týmto spôsobom.
90 podnetov týždenne
Petržalka je najväčšia mestská časť Bratislavy. Obyvatelia sú všímaví a nahlasujú každý týždeň množstvo podnetov.
Jozef Rybár z referátu komunikácie prezradil, že ide o viac ako 90 podnetov týždenne. Niektoré podnety dokáže vyriešiť samospráva takpovediac ihneď, iné si vyžadujú dlhší čas.
Najpoužívanejší je e-mail
Whatsapp používa samospráva približne týždeň, cez novú mobilnú aplikáciu prišlo zatiaľ okolo 40 nových podnetov. Výhodou Whatsappu je rýchlosť a jednoduchosť odosielania podnetov s fotografiami či videom.
Samospráva však dodáva, že najviac podnetov im stále chodí na bežný e-mail. Petržalčania sú aktívni aj na Facebooku, Instagrame či LinkedIne. Obľúbená je aj aplikácia mestskej časti SOM Petržalka.
Whatsapp je potrebné stiahnuť do mobilu ako klasickú aplikáciu. Následne stačí, ak do svojho zoznamu pridáte Petržalku pod číslom 0947 487 088.