Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
Tipy na články: [email protected]
šaty, žena, odevy
1
Otvoriť Foto TU
Otvoriť galériu
ilustračné: pixabay.com
2. apríla 2019 Správy BratislavaOznamy a dôležité informácie od BratislavaDeň.skBratislavaDeň.sk Diskusia()

Slovenská obchodná inšpekcia upozornila na internetový obchod, ktorý ponúka odevy talianskej značky

Slovenská obchodná inšpekcia upozornila spotrebiteľovi, tí by si mali dávať pozor na internetový obchod www.eleganceshop.sk, ktorý ponúka odevy talianskej módnej značky ELEGANCE.

Ako uviedla SOI, v roku 2019 zaznamenala inšpekcia zvýšený nárast podaní, ktoré sa týkajú vyššie spomínaného internetového obchodu. Obchod ponúka odevy talianskej módnej značky, pričom zákazníkom ich zasiela formou bezplatného poštovného.

Podľa SOI: „Z dostupných informácií na predmetnej webovej stránke a z priložených podkladov v spotrebiteľských podaniach vyplýva, že prevádzkovateľom internetového obchodu je občianske združenie ECEVI“ so sídlom na Sedmokráskovej 6 v Bratislave. Ako pokračovala Slovenská obchodná inšpekcia: “Na doklade o kúpe, ktoré zasiela predmetný internetový obchod, bývajú ako predávajúci uvedené taktiež spoločnosti BERSTING, s. r. o. so sídlom Obchodná 2, Strážske 072 22 a ADR Slovakia, s. r. o. so sídlom Šterusy 152, 922 03.“

Podľa SOI, takýmito obchodnými praktikami predmetného internetového obchodu dochádza k vážnym porušeniam spotrebiteľských práv. Tie sú porušené najmä v oblasti práv na informácie, práv na reklamáciu, práv na odstúpenie od zmluvy bez uvedenia dôvodu, práv na vrátenie kúpnej ceny a ďalšie. „Navyše, po uskutočnení nákupu a realizácii platby, s predávajúcim nie je možné komunikovať žiadnym zo spôsobov, uvedených na stránke internetového obchodu,“ dopĺňa SOI.

Slovenská obchodná inšpekcia ďalej upozorňuje, že v prípade, ak budú mať spotrebitelia za to, že im bolo zo strany predávajúceho odopreté spotrebiteľské právo, môžu podať podnet písomne alebo elektronicky prostredníctvom webovej stránky www.soi.sk. Na základe podnetu sa prešetrí postup predávajúceho na príslušnom krajskom inšpektoráte SOI, podľa sídla predávajúceho.

„V nadväznosti na vyššie uvedené a vzhľadom na intenzitu podnetov spotrebiteľov s poukazom na to, že Slovenská obchodná inšpekcia nemá v kompetencii vymáhať v prospech spotrebiteľa náhradu škody ani iných nárokov, odporúčame spotrebiteľom dôkladne zvážiť všetky spotrebiteľské rozhodnutia, týkajúce sa zakúpenia produktov prostredníctvom vyššie uvedenej webovej stránky,“ uviedla záverom Slovenská obchodná inšpekcia.

Odporúčané články

Témy

Najčítanejšie za týždeň

Neprehliadnite

Bezplatné novinky z Bratislavy raz týždenne:
podmienkami používania a potvrdzujem, že som sa oboznámil s ochranou osobných údajov

Diskusia

Odporúčame

Copyright © BratislavaDen.sk Všetky práva vyhradené. BratislavaDen.sk si vyhradzuje právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos tohto článku, jeho častí a zverejnených fotografií.

Zavrieť

Web obsahuje cookies. Prevádzkovateľ webu nezbiera žiadne osobné údaje, ak nie ste registrovaný. Web obsahuje prvky tretích strán. Viac k: Ochrana osobných údajov a cookies

X