Osemnásť premiér, 746 predstavení, 261 411 divákov a tržby 2 727 032 eur. To sú dôležité čísla, ktoré SND podalo vo svojej výročnej správe.
Z toho opera uviedla štyri premiéry, balet tri a činohra 11. Je nesporné, že popularita SND rastie. Minulý rok prišlo viac divákov ako iné roky doposiaľ.
SND vychádza divákom a novým záujemcom v ústrety aj tým, že im ponúka darčekové poukazy a výber tematických abonentných balíčkov. Okrem toho majú webovú stránku, ktorej návštevnosť sa tiež zvýšila, a internetový videokanál.
Divadlo nezabúda na propagáciu svojej tvorby, a preto sa snaží vytvárať príťažlivé mediálne kampane, prezentuje sa aj na Dni otvorených dverí a Noci divadiel. Okrem toho sa zapája i do rôznych divadelných festivalov a vytvára mimoriadne projekty.
„Rok 2014 potvrdil správne smerovanie tohto divadla, nadviazal na výsledky predchádzajúcich rokov. Ukazovatele, či už v ekonomických číslach, aj počte divákov, návštevníkov, zaznamenali kvantitatívny nárast. O kvalitách inscenácií jednotlivých súborov svedčí aj návštevnosť, vo veľkej väčšine sú úspešné, máme kvalitné interpretačné zázemie,“ povedal pre TASR generálny riaditeľ SND Marián Chudovský.