Slovenské národné divadlo v spolupráci s občianskym združením Slovensko.Digital pokračuje v procese transparentného výberového konania dodávateľov služieb pre svoju novú webstránku.
Ako informovalo národné divadlo, po prvej fáze tvorby webu, ktorý má aktuálne podobu beta (testovacej) verzie www.novywebsnd.sk, prichádza na rad výberové konanie na dodávateľa prevádzkových služieb webstránky. Záujemcovia o účasť vo výberovom konaní na „služby súvisiace s prevádzkou webového sídla na roky 2017 – 2018“ musia Slovenského národnému divadlu (SND) predložiť svoje ponuky do pondelka 12. decembra, do 12. hodiny.
Na ďalší deň ich zhodnotí výberová komisia zložená z generálneho riaditeľa SND Mariána Chudovského, riaditeľa centra marketingu SND Daniela Rabinu, informatika a správcu siete SND Martina Svobodu a Ján Hargaš zo Slovensko.Digital. Výsledky výberového konania zverejnia v stredu 14. decembra a následne by SND mali uzavrieť zmluvu s víťazom platnú od 1. januára.
Predložené ponuky sa obodujú, pričom kritériom bude cena za dodanie služieb. Maximálny počet bodov je 100. Z nich najviac 40 je určených za ponúknutú cenu podľa predmetu zákazky a najviac 60 bodov môže komisia prideliť za cenu služieb nad rámec základných požiadaviek SND. Každý člen komisie vyhodnotí každú ponuku sám s tým, že cenovo najvýhodnejšej ponuke pridelí maximálny počet bodov. Maximálna hodnota predmetu zákazky je 4 000 eur bez DPH na roky 2017 a 2018.
Podrobnosti o súťaži možno získať na e-mailovej adrese novyweb@snd.sk a na webstránke SND http://www.snd.sk, v časti aktuality.