Termín vybudovania novej zastávky medzi Námestím SNP a východom z Laurinskej ulice, kde to Bratislavčania poznajú ako Pod Manderlákom, stále nie je známy.
„Na základe pripomienok od Krajského dopravného inšpektorátu Bratislava momentálne bratislavský magistrát dokončuje dopravnú simuláciu uzla Kamenné námestie a upravujú projektovú dokumentáciu,“ uviedla hovorkyňa hlavného mesta SR Bratislavy Zuzana Onufer. Ako dodala, do projektu vstúpila aj oprava električkovej trate na Špitálskej, ktorú do vlaňajšieho decembra pre rekonštrukciu uzatvorili.
Zastávka viedenského typu
Nová zastávka pre vozidlá mestskej hromadnej dopravy bude viedenského typu, znamená to, že popred zastávku budú jazdiť aj autá. Kým postavia novú zastávku Pod Manderlákom, vybudovali dočasnú zastávku električky na Námestí SNP pred Starou tržnicou. Cieľom dočasnej zastávky je pohodlnejšie prestupovanie cestujúcich na trase, ktorá spája centrum mesta s Petržalkou. Stavebné náklady na dočasnú zastávku na Námestí SNP boli približne 20 000 eur, vrátane osadenia zábradlia a dopravného značenia. Oba vstupy na električkové nástupište sú bezbariérové. Túto zastávku po vybudovaní trvalej zastávky pred Manderlákom zrušia, rovnako odstránia aj dočasnú zastávku na Kamennom námestí v smere do Petržalky.
Zastávka pred Manderlákom bude mať 31 metrov a bude podobná zastávke Blumentál na Floriánskom námestí. Zámerom jej vybudovania je doplnenie chýbajúcej zastávky na trase medzi zastávkami Poštová-Martinus a Šafárikovo nám., resp. Mariánska a Šafárikovo námestie.