Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
Dom kultúry ružinov
ilustračné: maps.google.com
12. júna 2017 Správy BratislavaNovinky z Bratislavy od BratislavaDen.skBratislavaden.sk

Televízia Ružinov porušila zákon, bola neobjektívna

Televízia Ružinov nebola objektívna, čím porušila zákon. Konštatovala to Rada pre vysielanie a retransmisiu. Televízii uložila sankciu  – upozornenie na porušenie zákona. Rada sa zaoberala podnetom obyvateľky Ružinova, ktorej sa nepozdávala relácia Debata z 23. novembra 2016. Hostia relácie diskutovali o akciovej spoločnosti Cultus, ktorej jediným akcionárom je mestská časť Ružinov. V programe boli podľa rady prezentované „ jednostranné vyjadrenia na adresu nezúčastnenej strany, pričom stanoviská dotknutej strany neboli v programe nijako sprostredkované, čím nebola zabezpečená objektívnosť a nestrannosť programu“.

Televízia do relácie pozvala opozičných poslancov ružinovského miestneho zastupiteľstva Igora Adamca, Slavomír Drozda a Pavla Juska. Pozvaný bol aj zástupca starostu, ale ten sa zo zdravotných dôvodov ospravedlnil a do relácie neprišiel. Náhradu za neho nezabezpečila. Aj opozičnému poslancovi Drozdovi chýbal v relácii starosta Dušan Pekár.

K téme

Najčítanejšie za týždeň

Neprehliadnite

Bezplatné novinky z Bratislavy raz týždenne:
podmienkami používania a potvrdzujem, že som sa oboznámil s ochranou osobných údajov

Máte tip na článok? Napíšte nám TU

Odporúčame

Copyright © BratislavaDen.sk Všetky práva vyhradené. BratislavaDen.sk si vyhradzuje právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos tohto článku, jeho častí a zverejnených fotografií.

X