V sobotu sa bude konať 4. Staromestský garážový výpredaj, výťažok poputuje na týrané deti

Obchod_vypredaj_pixabay.com_.jpg
pixabay.com

Podujatie, ktoré začalo nenápadne a nevinne pred dvomi rokmi sa po tretej realizácii kvôli obrovskému záujmu musí presunúť do väčších priestorov, keďže jeho decembrová edícia spôsobila dopravný kolaps. Akcia si našla svojich priaznivcov a prispievateľov nielen v Bratislave, ale po celom Slovensku.

Princíp Staromestkého garážového výpredaja spočíva v tom, že známe osobnosti venujú značkové oblečenie, ktoré sa dvakrát do roka predáva za zlomkové ceny. Výťažok z podujatia je vždy venovaný na nejaký charitatívny účel. V minulosti to bolo OZ Prima a prevencia FAS syndrómu u tehotných žien, Nadácia Šťastné srdcia, alebo mamičku z krízového centra s bábätkom, ktorá sa po neľahkej minulosti snažila uplatniť v živote. Tentoraz je akcia venovaná ôsmim týraným deťom z Cífera.

Ako povedala organizátorka akcie Miriam Šramová, po zverejnení výzvy na podporu týchto detí bola dojatá obetavosťou a odhodlaním ľudí z celého Slovenska, ktorí písali, volali, posielali veci na oblečenie alebo školské potreby a hračky. Dokonca sa ozvali z aquaparku, že by radi deťom spríjemnili prázdniny a venovali im pobyt v priestoroch aquaparku aj s občerstvením.

Už 21. mája si budú môcť nákupov-chtiví priaznivci v kultovej záhradnej reštaurácii FUNUS v Horskom parku v Bratislave kúpiť značkové oblečenie svetových dizajnérov za symbolické ceny a zároveň prispieť na dobrú vec.

Tento rok sa do akcie zapojili napríklad bývala podpredsedníčka parlamentu Renáta Zmajkovičová, ktorá podujatie podporila viacerými luxusnými vychytávkami zo svojho šatníka, ďalej Fitcentrum W.M. Rača, podnikateľky Darina Šimková, Henrieta Hochmannová, advokátka Daniela Hubinská, podnikateľ Igor Hurčík a mnohí ďalší. Známy slovenský výrobca tenisiek z Partizánskeho je zas partnerom podujatia od jeho začiatku.

Podľa slov organizátorky podujatia Miriam Šramovej, „akcia nielen pomáha tým, ktorí to potrebujú a hľadajú pomocnú ruku, ale zároveň upevňuje medziľudské a susedské vzťahy v dnešnej uponáhľanej dobe, keď mnohí z nás ani nepoznajú svojich susedov a nevnímajú svet za svojím plotom.

Staromestský garážový výpredaj dáva dokopy aj miestnych malých podnikateľov z gastrosegmentu, ako napríklad výrobcov džemov a zaváranín, pekárne, vinotéky alebo vegetariánske a raw reštaurácie.

Sledujte novinky z Bratislavy na Facebooku, Instagrame alebo ich odoberajte cez e-mail.

Zdieľať Zdieľať na Facebooku Odoslať na WhatsApp Odoslať článok emailom
Sledujte nás na
Google News Bratislavaden.sk