Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
ElectricitAelektrinay 1239626_640.jpg
1
Otvoriť Foto TU
Otvoriť galériu
ilustračné: pixabay.com
1. júna 2016 Správy BratislavaIné správy z Bratislavy od BratislavaDen.skSITA, © SITA 2016

ZSE varujú pred podvodníkmi, ktorí presviedčajú na zmenu dodávateľa elektriny

Podomoví predajcovia ľudí presviedčajú, že skupina E.ON, ktorej členom ZSE je, odchádza zo Slovenska. Zákazníkom tvrdia, že majú poverenie zo spoločnosti ZSE na zmenu dodávateľa elektrickej energie.

Spoločnosť Západoslovenská energetika (ZSE) varuje pred podvodným správaním podomových predajcov. Tí navštevujú zákazníkov ZSE a na základe klamlivých informácií sa ich snažia presvedčiť na zmenu dodávateľa elektrickej energie. Informovala o tom hovorkyňa ZSE Michaela Dobošová s tým, že takéto prípady zaregistrovali zatiaľ len zákazníci v Bratislave, no nedá sa vylúčiť, že sa predajcovia presunú aj do iných regiónov. Na podvodníkov firmu upozornili samotní zákazníci.

Podomoví predajcovia ľudí presviedčajú, že skupina E.ON, ktorej členom ZSE je, odchádza zo Slovenska. Zákazníkom tiež podľa Dobošovej tvrdia, že majú poverenie zo spoločnosti ZSE na zmenu dodávateľa elektrickej energie. ZSE preto upozorňuje svojich zákazníkov, aby boli ostražití pred podobnými predajcami. Spoločnosť ubezpečuje, že v ZSE sa nedejú žiadne zmeny. „V prípade, ak majú akékoľvek pochybnosti, nech sa obrátia na našu zákaznícku linku, kde im poskytneme relevantné informácie,“ uviedol predseda predstavenstva spoločnosti ZSE Energia Juraj Krajcár.

Spoločnosť ZSE vysvetľuje, že pri zmene dodávateľa sa podpisuje viacero dokumentov. Zákazníci by si preto mali dávať pozor, čo im dáva predajca podpísať. „Predajca si väčšinou vypýta faktúru za elektrinu, prípadne ďalšie dokumenty a doklady. Zákazníkom odporúčame, aby si pred tým, ako poskytnú akékoľvek informácie, overili totožnosť predajcu i pravdivosť jeho predajných argumentov,“ vysvetľuje Dobošová v tlačovej správe. Ako dodáva, ak už zákazník pod nátlakom nejakú zmluvu podpísal, môže od nej do 14 dní odstúpiť bez udania dôvodu. V prípade akýchkoľvek nejasností sa môžu klienti obrátiť na Zákaznícku linku ZSE na čísle 0850 111 555 alebo priamo navštíviť zákaznícke centrá spoločnosti.

K téme

Témy

Najčítanejšie za týždeň

Neprehliadnite

Bezplatné novinky z Bratislavy raz týždenne:
podmienkami používania a potvrdzujem, že som sa oboznámil s ochranou osobných údajov

Máte tip na článok? Napíšte nám TU

Odporúčame

Copyright © BratislavaDen.sk Všetky práva vyhradené. BratislavaDen.sk si vyhradzuje právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos tohto článku, jeho častí a zverejnených fotografií.

X