Krajská organizácia cestovného ruchu Bratislava Region Tourism pozvala na tento víkend do Bratislavského kraja 12 novinárov a delegátov z Maďarska, Poľska a Česka, s cieľom pritiahnuť ich pozornosť na najzaujímavejšie miesta tejto destinácie.
Výkonný riaditeľ KOCR Bratislava Region Tourism Lukáš Dobrocký vysvetľuje: „Infocesty novinárov a touroperátorov sú jednoznačne kľúčovým nástrojom marketingu. Tento rok takto propagujeme náš kraj už deviatykrát, pretože veríme, že má čo ponúknuť a zaslúži si výborné ohlasy v zahraničných médiách“.
S hlavným mestom je nerozlučne spätý Prešporáčik a jedinečnú jazdu na tomto vláčiku, spojenú s prehliadkou Starého Mesta, si v rámci programu užijú aj pozvaní žurnalisti. Nevynechajú ani kultúrne pamätihodnosti, na ktoré je Bratislavský kraj mimoriadne bohatý.
Navštívia európske múzeum moderného umenia Danubiana a prehliadnu si hrad Červený Kameň. Program spestrí prehliadka slovenskej ľudovej majoliky v kombinácii s workshopom výroby vlastnej keramiky.
Vďaka Dňu otvorených pivníc Malokarpatskej vínnej cesty, ktorý sa uskutoční práve počas tohto víkendu, budú mať novinári šancu nahliadnuť do útrob vinárskeho umenia. Ukážka regionálnej gastronómie bude pokračovať svetovým unikátom – tradičnými husacími hodmi v Slovenskom Grobe.
„Verím, že si novinári odnesú z prehliadky nášho kraja samé pozitívne osobné zážitky. Ak ich navyše pretavia do publikovania priaznivých reportáží, článkov alebo televíznych spotov, bude to pre región skvelá vizitka,“ hovorí Pavol Frešo, predseda Bratislavského samosprávneho kraja.