V sobotu napísal nespokojný zákazník Matúš čerpacej stanice Slovnaft sťažnosť na sociálnu sieť. Nepáčil sa mu prístup zamestnanca k zahraničnému zákazníkovi. Jeho správanie bolo drzé a nevhodné.
Pohoršený Matúš napísal sťažnosť už pár minút po nepríjemnom zážitku: „Pri pokladni pre nami stál pán hovoriaci po anglicky, ktorý si pýtal diaľničnú známku, Zamestnanec za pokladňou arogantne odpovedal ‚Nerozumiem a ani nechcem rozumieť‘.“
Prítomní zákazníci zasiahli a zamestnancovi preložili, čo muž požaduje. Zamestnanec však bol naďalej neochotný: „Ja veľmi dobre viem, čo chce, ale nebudem takýmto ľuďom nič predávať.“
Podľa Matúša nebol problém v jazyku, ale v tom, že o zákazníka s tmavšou pleťou.

Spoločnosť Slovnaft reagovala najprv v komentároch k Matúšovmu príspevku, neskôr vydala oficiálne stanovisko:
