Po rekonštrukcii podchodu na Trnavskom mýte si Bratislavčania už naplno užívajú moderný a plne funkčný podchod s obchodmi a službami. Svedčí o tom aj fakt, že podchodom za prvý mesiac od znovuotvorenia prešlo už milión ľudí.
Hlavné mesto SR Bratislava v spolupráci so spoločnosťou Immocap Group, a.s. slávnostne otvorili vynovený podchod 27. augusta. Nielen Bratislavčania, ale aj návštevníci hlavného mesta môžu využívať moderný podchod so všetkým, čo k tomu patrí.
O význame podchodu pre mesto hovorí aj fakt, že denne ním prejde viac ako 30 000 ľudí. Oproti obdobiu pred rekonštrukciou, to predstavuje 20 % nárast návštevnosti od otvorenia podchodu, ktorý poslúžil už viac ako miliónu ľuďom. „Som rád, že podchod na Trnavskom mýte znovu ožil a ľudia ním prechádzajú bez obáv a radi sa tu pristavia. Bratislava sa tak môže pochváliť moderným a bezbariérovým miestom, ktorým denne prejde viac ako 30 000 ľudí,“ povedal primátor Bratislavy Ivo Nesrovnal. Prvým trom milióntym návštevníkom odovzdal primátor Bratislavy kyticu a spoločnosť Immocap Group, a.s. pre nich pripravila prekvapenie v podobe darčekov od prevádzok v podchode.

„Veľmi ste ma prekvapili, ďakujem. Podchodom chodím každý deň. Oceňujem, že cestou ušetrím veľa času, keďže si tu môžem nakúpiť bežné veci. Je to tu moderné, pekné, svetlé a čisté,“ neskrývala nadšenie právnička Lucia K., jedna z prvých troch milióntych návštevníkov podchodu Trnavské mýto. Rovnako aj 84 ročná dôchodkyňa Gizela S. bola príjemne prekvapená a veľmi ju potešili darčeky, keďže ako sama povedala, nikdy v živote nič nevyhrala. Medzi prvými odmenenými bola aj Simona T., mamička na materskej dovolenke.
Bratislavčania, ktorí podchod využívajú, tu nájdu všetko potrebné – potraviny, lekáreň, papiernictvo, predajňu tlače, kvetinárstvo, obuvníctvo, krajčírstvo alebo dokonca nechtové štúdio. Samozrejmosťou sú aj prevádzky rýchleho občerstvenia, pekáreň, čerstvé šťavy či kaviareň. Svoje zázemie v podchode má aj zákaznícke centrum ZSSK.