Pozor, zmena v systéme nahlasovania túlavých či uhynutých zvierat

Pes_zviera_pixabay.com_.jpg
ilustračné: pixabay.com

Hlavné mesto a Sloboda zvierat uzavreli zmluvu o poskytovaní služieb v oblasti veterinárnej asanácie túlavých alebo uhynutých zvierat. Partner mesta vzišiel z verejnej súťaže a zmluva na poskytnutie nepretržitých služieb je viazaná na dobu určitú po dobu 12 mesiacov.

Zmluva mení systém oznamovania túlavých či uhynutých zvierat. Hlavná zmena spočíva v tom, že oznámenie o týchto zvieratách nebude adresované priamo Slobode zvierat, ale obyvatelia budú informovať Mestskú políciu hlavného mesta. K dispozícii bude číslo skráteného volania 159. Vzápätí mestská polícia zašle oznámenie na dispečing Slobody zvierat mailom a jej predstavitelia zabezpečia odchyt túlavého alebo uhynutého zvieraťa.

Po zavolaní na číslo 159 nahlásia obyvatelia údaje priamo do systému (tabuľková forma), pričom pracovník dispečingu mestskej polície si zaznačí dátum a čas nahlásenia, ulicu, kde sa dané zviera pohybuje, meno a priezvisko nahlasovateľa, telefónny kontakt, druh zvieraťa, rasu a počet. Zároveň budú spísané presné údaje o dátume a čase výkonu, umiestnenie do karantény a ďalšie údaje, napríklad nakladanie s túlavým zvieraťom.

Táto nová tabuľková forma zápisu bude slúžiť ako podklad pri fakturácii služieb od Slobody zvierat, ktoré sú definované v zmluve s hlavným mestom. Tým sa vytvára systém kontroly činnosti Slobody zvierat a to tak, že podklady zaznačené v spisovom zázname sa musia zhodovať s údajmi v objednávkach, ktoré dostali od mestskej polície. Mesto tak uhradí len tie výkony, ktoré objednala mestská polícia. Na činnosť odchytu a asanácie túlavých či uhynutých zvierat je vyčlenených podľa zmluvy 120 000 eur s DPH.

Sledujte novinky z Bratislavy na Facebooku, Instagrame alebo ich odoberajte cez e-mail.

Zdieľať Zdieľať na Facebooku Odoslať na WhatsApp Odoslať článok emailom
Sledujte nás na
Google News Bratislavaden.sk