Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
1
Otvoriť Foto TU
Otvoriť galériu
Zdroj: bratislavskykraj.sk

Prístavný most je najvyťaženejšou komunikáciou na Slovensku, prejdú ním tisíce áut denne

V priemere prejde denne cez Prístavný most v Bratislave vyše 85-tisíc vozidiel. Na tomto úseku bolo nameraných rekordných 121-tisíc vozidiel za deň.

Podľa Národnej diaľničnej spoločnosti (NDS) sa pandemické opatrenia podpísali aj na poklese intenzity dopravy na Slovensku. V minulom roku dosiahli dopravné intenzity v priemere 80% z hodnôt nameraných v roku 2019.

Najväčší pokles bol zaznamenaný na diaľnici D2, konkrétne 8 500 vozidiel za deň. Percentuálne to predstavuje pokles približne o 21%.

Naopak najvyššia intenzita dopravy bola nameraná na Prístavnom moste v Bratislave. A to konkrétne na úseku D1 križovatka Ovsište – križovatka Bajkalská. V priebehu jedného dňa prešlo na tomto úseku 121 175 vozidiel.

V roku 2020 bola najviac vyťažená diaľnica D2. Na úseku D2 križovatka Pečňa – križovatka Mlynská dolina bolo zaznamenaných 74 653 vozidiel za jeden deň, čo zároveň predstavovalo najvyššiu priemernú dennú intenzitu dopravy.

Najnižšiu priemernú dennú intenzitu dopravy zaznamenala NDS na úseku D2 štátna hranica SR/Maďarsko – križovatka Jarovce. Cez tento úsek prešlo 12 919 vozidiel za jeden deň.

Menej vyťaženou diaľnicou je D4, úsek od križovatky štátna hranica SR/Rakúsko po križovatku Jarovce, kde bolo zaznamenaných v priemere 11 832 vozidiel za jeden deň. Najviac prešlo týmto úsekom 24 741 vozidiel, a to konkrétne 21. februára 2020.

K téme

Témy

Najčítanejšie za týždeň

Neprehliadnite

Bezplatné novinky z Bratislavy raz týždenne:
podmienkami používania a potvrdzujem, že som sa oboznámil s ochranou osobných údajov

Máte tip na článok? Napíšte nám TU

Diskusia

Odporúčame

Copyright © BratislavaDen.sk Všetky práva vyhradené. BratislavaDen.sk si vyhradzuje právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos tohto článku, jeho častí a zverejnených fotografií.

X