Hygienici posilnili call centrá na svojich regionálnych úradoch verejného zdravotníctva.
Hygienici posilnili call centrá na svojich regionálnych úradoch verejného zdravotníctva. Ako ďalej informuje hovorkyňa Ministerstvo zdravotníctva SR Zuzana Eliášová, verejnosť má totiž stále množstvo otázok týkajúcich sa koronavírusu.
„V činnosti je aktuálne 36 telefonických liniek. Doteraz fungovalo deväť (Úrad verejného zdravotníctva SR a osem krajských Regionálnych úradov verejného zdravotníctva v SR). Pribudlo tak ďalších 27 kontaktných bodov,“ uviedla Eliášová.
Bratislava vyčlenila z rozpočtu 750-tisíc eur na nákup rúšok a hygienických potrieb
Nepretržite je verejnosti k dispozícii aj Národné centrum zdravotníckych informácií, 0800 221 234 a a takisto e-mail Úradu verejného zdravotníctva, novykoronavirus@uvzsr.sk.
Národné centrum zdravotníckych informácií (NCZI) zároveň posilnilo svoju infolinku o ďalších 30 odborníkov, študentov lekárskych fakúlt a doktorandov, ktorí budú nonstop poskytovať všeobecné organizačné usmernenia volajúcim občanom.
„NCZI pripravuje aj informačnú kampaň pre verejnosť a po dohode s prezidentom Slovenskej lekárskej komory Mariánom Kollárom aj distribúciu aktuálnych informácií pre lekárov,“ doplnil generálny riaditeľ NCZI Peter Blaškovitš.
Inštitúcia | Call centrum | |
---|---|---|
ÚVZ SR | 0917 222 682 | novykoronavirus@uvzsr.sk |
RÚVZ Bratislava | 0917 426 075 | X |